پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۳۸۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴
رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه گفت: تا کنون ۲۸هزار واحد تعمیری شهری و احداثی شهری و روستایی به بانک های عامل معرفی شده اند.

شعار سال: رضا خواجه ای با اشاره به روند آواربرداری در شهرستان سرپل ذهاب اظهار داشت:۶ هزار و ۱۰۰ واحد در مناطق زلزله زده آواربرداری شده اند.

وی افزود: ۱۰هزارواحد در این مناطق از تسهیلات برای تعمیر استفاده کرده اند و ۱۱ هزار واحد برای تعمیر به بانک ها معرفی شده اند.

رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه از واگذاری کاربازسازی به سه ستاد معین خبر داد و بیان کرد: استان های اصفهان، خراسان رضوی و مازندران عهده دار کار بازسازی در این مناطق هستند.

خواجه ای بیان کرد: روند بازسازی در مناطق زلزله زده مطلوب است و با مشارکتی که خود مردم دارند روند ساخت و سازها از برنامه مشخص شده جلوتر است.

وی تصریح کرد: در کنار بازسازی مناطق شهری واحدهای روستایی هم بازسازی می شوند و امیدواریم با توجه به محدودیت زمانی ساخت وسازها سریع تر پایان یابد.

رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه بیان کرد: برای دریافت تسهیلات تا کنون ۲۸هزار واحد تعمیری شهری و احداثی شهری و روستایی به بانک های عامل معرفی شده اند.

وی گفت: همچنین برای تسهیل در روند بازسازی سیمان رایگان،آهن ارزان قیمت و بتن آماده در اختیار مردم قرار گرفته است.

این مقام مسئول با اشاره به اعطا وام های معیشتی به زلزله زدگان افزود:اولویت اول شامل واحدهای تعمیری شهری و واحدهای احداثی شهری و روستایی است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 3 مرداد 97، کد مطلب: 4357043: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
0
0
ا.ف75
این بانک ها هم فقط شده محلی برای فشار روی مردم بی پول
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین