پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۴۳۸۴
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸
1018 نفر از دانشجویان و طلاب مومن انقلابی خراسان رضوی و دیگر استان ها در نامه‌ای به رئیس و اعضای شورای عالی امنیت ملی بیان داشتند: دانشگاه کاخ ریاست جمهوری شما نیست که درش را به روی هر کسی که بخواهید باز بگذارید.

شعار سال:1018 نفر از دانشجویان و طلاب مومن انقلابی خراسان رضوی و دیگر استان ها در نامه‌ای به رئیس و اعضای شورای عالی امنیت ملی بیان داشتند:دانشگاه کاخ ریاست جمهوری شما نیست که درش را به روی هر کسی که بخواهید باز بگذارید.

در بخشی از این نامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (علیه السلام) آمده است: مااجازهنمی‌دهیمبه حریم دانشمندان هسته‌ای ما و دانشمندان در هر رشته حسّاس و مهمّی، اندک‌اهانتی بشود. مناجازهنمی‌دهم بیگانگان بیایند با دانشمندان ما، با فرزندان برجسته و عزیز ملّت ایران که این دانش گسترده را به اینجا رسانده‌اند، بخواهند بنشینند حرف بزنند. در دنیا هیچ عاقلیاجازهنمی‌دهد، هیچ دولتیاجازهنمی‌دهد؛ دانشمندانشان را مخفی می‌کنند، نمی‌گذارند اسمهایشان را هم کسی بفهمد.

همچنین در این نامه تصریح شد: در انتظار تکذیب خبر بازدید جاسوسان آژانس_به تعبیر شما بازرسان آژانس _از مراکز علمی بودیم؛ که اعتراف صریح وزیر علوم بر صحت این خبر داغ شهادت مصطفاى شهید را در دلمان زنده کرد . شورای عالی امنیت ملی به ریاست آقای روحانی بفرماید؛ بعد از پشت سر گذاشتن تجربه تلخ ترور دانشمندانمان٬ آیا بازدید از مراکز علمی در راستای حفظ امنیت ملی کشور است؟

در این نامه تاکید شد: پوشیده نیست که این دستاوردِ همان بندهای 75تا78پیوست یک برجام است که دولت با بی تدبیری بر آن پافشاری کرد و مجلس با بى مبالاتى در20دقیقه تصویب کرد وحال شورای عالی امنیت ملی به تماشای رفت و آمدهای دشمنان در دانشگاه ها ومراکز علمی مان نشسته ٬ که بی شرفانه تا درِ اتاق دانشمندان واساتید ما می روندوسرک می کشند.
آیا آقایان جایی را در مملکت باقی گذاشتند که اجازه ورود بیگانه را به آنجا نداده باشند؟
تا کی باید تبعات بندهای مختلف برجام برما تحمیل شود؟ سخنگوی سازمان انرژی اتمی تان,کمالوندی ٬چه وقیحانه می گوید «دسترسی به آژانس محرمانه است,علاقه نداریم بگوییم از کجا و به چه دلیل بازرسی شده»

همچنین در این نامه آمده است: شما اجازه ندارید که بر اساس علاقه,برای امنیت این ملت و فرزندان شایسته اش تصمیم بگیرید و عمل کنید. این بازرسی ها چه چیز محرمانه ای دارد که به روزنامه ها اجازه انتشار آن را نمی دهید و حتی خبر آن را بایکوت می کنید؟

در این نامه خطاب به حسن روحانی ریاست شورای عالی امنیت ملی روحانی تصریح شد: این خانه,خانه دانشجوست؛ کاخ ریاست جمهوری شما نیست که درش را به روی هر کسی که بخواهید باز بگذارید. اجازه نمی دهیم دوباره جای شهید احمدی روشن ها و رضایی نژاد ها در دانشگاه خالی بماند. اجازه نمی دهیم احترام اساتیدمان که پایه های علمی و اقتصادی کشور هستند با بازدیدهای احمقانه پایمال شود.اجازه نمی دهیم با کاهش امنیت علمی,بستری برای فرار مغزها ایجاد شود.لذا بی پرده می گوییم؛ اگر اندک آسیبی بیش از پیش به فضای علمی کشور و یا نخبگانمان وارد شود,عامل ترور شمایید چرا که دیروز شهدای علمی کشور با نفوذ جاسوسان موساد و CIA شناسایی و ترور شدند,امروز خودتان فرش قرمز پیش پای جاسوسان پهن کردید.در این صورت ما شما را محاکمه خواهیم کرد.پس تا قبل از اینکه کار به آنجا بکشد بساط این ولنگاری سیاسی را جمع کنید ودرببازرسی ها را ببندید. بدانید که اگر این مسیر ذلت را بخواهید ادامه دهید در مقصد بعدی ( دانشگاه شهید بهشتی )به صیانت از حریم علم و اخلاق و پیشرفت پرداخته و درب بازرسی ها را خودمان خواهیم بست.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 4 مرداد 97، کد مطلب: 13970504000184: www.farsnews.com



اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین