پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۵۱۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰
رقابت های بین المللی ارتش های جهان با حضور کشورهای مختلف از جمله جمهوری اسلامی ایران از امروز دوشنبه در دو منطقه واقع در شمال غرب و جنوب شرق چین آغاز شد
شعارسال:رقابت های بین المللی ارتش های جهان با حضور کشورهای مختلف از جمله جمهوری اسلامی ایران از امروز دوشنبه در دو منطقه واقع در شمال غرب و جنوب شرق چین آغاز شد.

این مسابقات در منطقه خودمختار سین کیانگ در شمال غرب و در استان فوجیان در جنوب شرق آغاز شده است که ورزشکاران کشورمان در منطقه سین کیانگ به رقابت می پردازند.

در مجموع 17 تیم با حضور 358 ورزشکار از 10 کشور دنیا از جمله ایران، چین، بلاروس، مصر قزاقستان و روسیه در این مسابقات که تا روز 11 اگوست (20 مرداد) به طول می انجامد، شرکت کرده اند.

در همین حال دو تیم از ارمنستان و هندوستان که از ناظران این رقابت ها به حساب می آیند، در مسابقات مذکور که در ماده های عملیات تهاجمی و آسمان آبی و مسیر امن برگزار می شود، حضور دارند.

همچنین برای نخستین بار نیروی زمینی ارتش آزادیبخش خلق چین میزبانی ماده ورزشی 'مسیر امن' را برعهده دارند که شامل پاکسازی میادین مین و پل سازی برای عبور نیروها است.

بازی های بین المللی ارتش های جهان امسال در 28 رشته ورزشی و با حضور ورزشکارانی از ایران، روسیه، بلاروس، آذربایجان، قزاقستان و ارمنستان برگزار می شود و چهار تیم هم از کشور چین در آن شرکت می کند.

هرساله مسابقات بین المللی نظامی روسیه به میزبانی مشترک این کشور به عنوان محور اصلی مسابقات و چند کشور دیگر برگزار می شود در سال جاری این مسابقات به صورت همزمان در 7 کشور روسیه، چین، ایران، قزاقستان، آذربایجان، بلاروس و ارمنستان در رشته های مختلف برگزار می شود.

نظامیان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در 16 رشته غواصی عمق، نبرد تانک های تی 72، دسته هوابرد، کوهستان، نگهداری توپخانه، رقابت بین یگان های ش . م . ه ، رقابت بین کاربران سگ ها، گشت جاده ای، حافظان نظم، نبرد نفربرهای بی ام پی 2، تهاجم دریا برد، رقابت پهپادها، رقابت خدمه خمپاره اندازها، رقابت خدمه ناوهای جنگی، پنجگانه نظامی و تک تیراندازی از 28 رشته مسابقات بین المللی نظامی 2018 شرکت می کنند.

چین از پنج سال قبل در این مسابقات شرکت کرده و از سال 2017 میلادی برخی از رویدادهای آن را میزبانی کرده است.

تیم ‌های نظامی ایران برای شرکت در این مسابقات، ترکیبی از ارتش، سپاه و ناجا هستند و ستاد کل نیروهای مسلح ایران تلاش کرده است از همه ظرفیت‌ ها در این مسابقات استفاده کند.

نخستین دوره این مسابقات بین المللی نظامی در سال ٢٠١٤ به میزبانی روسیه و قزاقستان آغاز و دومین دوره نیز در سال 2015 با شرکت 56 تیم از 17 کشور در 11 حوزه برگزار شد که بنا به دلایلی ایران در آن شرکت نکرد.

در سومین دوره این مسابقات در سال ٢٠١٦ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در هفت رشته و با 14 نظامی شرکت کردند که در نهایت مقام پنجم را بین ٢٦ کشور به دست آوردند.

چهارمین دوره این مسابقات در سال 2017 در 28 رشته و در پنج کشور روسیه، قزاقستان، چین، آذربایجان و بلاروس برگزار شد که جمهوری اسلامی ایران در 13 رشته و با 328 نظامی در آن شرکت کرد و در نهایت مقام ششم را کسب کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار8مرداد97، کدخبر: 82985474 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
0
0
چقدر خوب امیدوارم مقام خوبی بیاریم
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
0
0
خوابشو ببینن که بتونن به گرد پای شیر مردای ما برسن
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین