پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۶۰۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۷
فرمانده نیروی دریایی ارتش از الحاق شناورهای جدید به ناوگان نداجا تا پایان سال خبر داد و گفت: تا پایان سال جاری ناوشکن دماوند با وضعیتی بهتر و پیشرفته تر از گذشته ببه ناوگان شمال اضافه می‌شود.

شعار سال: فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به احیای ناوشکن دماوند تا پایان امسال گفت: یک فروند زیر دریایی تمام ایرانی ساخت متخصصان توانمند کشورمان در کلاس متوسط به ناوگان جنوب نیروی دریایی الحاق می‌شود.

 دریادار حسین خانزادی اظهار کرد: پس از وقوع حادثه برای ناوشکن دماوند از همان روزهای آغازین، کار احیای این ناوشکن آغاز و بر اساس وعده داده شده، تا پایان سال جاری ناوشکن دماوند با وضعیتی بهتر و پیشرفته تر از گذشته با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بیشتر برای انجام عملیات در خزر، به ناوگان شمال اضافه می‌شود .

وی به الحاق شناورهای جدید به ناوگان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره و اضافه کرد: در ناوگان جنوب الحاق شناورهای جدید انجام می‌شود و ناوشکن سهند نیز که کار ساخت آن به پایان رسیده بود، روند عملیات‌های آزمایشی در دریاها را پشت سر گذاشته و در ماه های آینده به نیروی دریایی ملحق می‌شود .

دریادار خانزادی یادآور شد: ناوشکن جمهوری اسلامی سهند، نسبت به شناورهای مشابه خود پیشرفته‌تر بوده و سامانه‌های دفاعی جدید آفندی و پدافندی را در اختیار دارد .

وی با اشاره به رو به پایان بودن ساخت ناوشکن دنا در صنایع دریایی شهید درویشی وزارت دفاع گفت: ساخت یک فروند زیردریایی تمام ایرانی در کلاس متوسط با استفاده از توانمندی متخصصان داخلی به پایان رسیده که به ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش ملحق می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطر نشان کرد: تمامی این تجهیزات و شناورها با استفاده از توانمندی متخصصان داخلی و برای دفاع از تمامیت ارضی کشور و تحکیم امنیت در دریاهای تحت حاکمیت ایران و دسترسی به امینت جمعی پایدار بدون حضور کشورهای بیگانه است .

دریادار خانزادی با اشاره به برگزاری مسابقات جام دریا تاکید کرد: دریای خزر، دریای صلح و دوستی است و این رقابت‌ها در راستای توسعه تعاملات بین کشورهای حاشیه خزر با شعار خزر دریای دوستی انجام می شود تا علاوه بر اشتراک گذاری ظرفیت ها به صورت متقابل و آشنایی با توانمندی ها ، مودت و دوستی بین همگان در سطوح مختلف ایجاد شود .

وی با اشاره به فراهم سازی مقدمات میزبانی بخشی از رقابت های جام دریا در ایران یادآور شد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ماه آینده میزبان مسابقات غواصی این دوره از رقابت های جام دریا با حضور 10 کشور در دانشگاه امام خمینی (ره)نوشهر در استان مازندران است.

دریادار خانزادی گفت: مسابقه بین تکاوران و همچنین رقابت بین ناوهای رزمی به میزبانی کشور آذربایجان است که برگزاری این رقابت ها و مجموع این برنامه ها، موجب تثبیت توانمندی ، اقتدار و امنیت پایدار در خزر را موجب می شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری دریایی ایران ، تاریخ انتشار 20خرداد 97، کدمطلب:۱۴۲۸۰ ، www.marinetimes.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
0
0
نیروی دریایی ایران امروزه دارد خیلی قدرتمند تر از گذشته عمل میکند و دشمنان از آن ها ترسیده اند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین