پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۲۴۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۱
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ناوشکن دنا مجهز به انواع سلاح‌های دفاع نقطه‌ای، فریب‌دهنده‌ها، تجهیزات ضدزیرسطحی و سطحی است.
شعارسال: امیر دریادار حسین خانزادی در ارتباط با ویژگی‌های ناوشکن «دنا» گفت: دنا از نسل ناوشکن‌های کلاس موج است و نکته بسیار بارزی که در آن رعایت شده، بحث مصونیت‌بخشی به آن است، یعنی در دریا می‌تواند از خودش در ابعاد مختلف سطح، زیرسطح و هوا دفاع کند.

وی با بیان اینکه ناوشکن دنا برخوردار از سلاح‌های دفاع نقطه‌ای است تصریح کرد: این ناوشکن مجهز به انواع فریب‌دهنده‌ها، تجهیزات ضدزیرسطحی و سطحی، موشک‌های دوربُرد، عرشه حمل بالگرد و بسیاری از قابلیت‌های تسلیحاتی دیگری که در قالب یک ناوگروه، آن را به یک شبکه بسیار مستحکم از تسلیحات و تجهیزات که امنیت مناطق دریایی تحت حاکمیت ما را تأمین می‌کند، تبدیل می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به این مطلب که ناوشکن دنا قابلیت حضور در اقیانوس‌های آزاد برای نمایش اقتدار دفاعی را داراست گفت: این ناوشکن به انواع موشک‌های کروز با بُردهای متفاوت و دقت بالا تجهیز می‌شود.

به گزارش آنا، امیر دریادار حسین خانزادی در مراسم تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی ارتش از رونمایی و تحویل ناوشکن «دنا» طی ۶ ماه آینده به نداجا خبر داد و گفت: من امروز این نوید را می‌دهم که «دنا» به‌عنوان ناوشکن بعدی جمهوری اسلامی ایران در آستانه ساخت نهایی قرار گرفته و ان‌شاالله در کمتر از ۶ ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 7 آذر 1397 ، کدخبر: 329709 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
0
0
م.م77
خوب داریم در زمینه ی نظامی پیشرفت میکنیم
کاش یه همچین فرمانده هاییی هم در بخش اقتصادی داشتیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین