پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۰۵۷۹
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که ناوشکن سهند پس از رونمایی وارد دریای عمان و آب های آزاد خواهد شد
شعارسال:معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که ناوشکن سهند پس از رونمایی وارد دریای عمان و آب های آزاد خواهد شد.

امیر دریادار حبیب الله سیاری روز سه شنبه ، اعلام کرد: این ناوشکن در جنوب کشور در حال طی کردن مراحل نهایی آماده سازی است و پس از رونمایی وارد دریای عمان و آب های آزاد می شود.

وی افزود: سهند نیز همچون دیگر ناوشکن های ارتش به منظور نشان دادن آمادگی رزمی نیروی دریایی در آب های آزاد به حرکت در خواهد آمد تا نشانگر اقتدار جمهوری اسلامی باشد.

معاون هماهنگ کننده ارتش عنوان کرد: این ناوشکن جدید نیروی دریایی به یاد ناو سهند که در سال 67 مورد حمله دشمن قرار گرفت به نام سهند نام گذاری شده است.

سهند سومین ناوچه کلاس موج محسوب می شود که توسط نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران طراحی و ساخته و شهریور ماه سال 91 از سازه آن رونمایی شد و به گفته فرماندهان نیروی دریایی اکنون در مرحله تکمیل برخی سامانه های دفاعی قرار دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش چندی پیش ، با اعلام اینکه ناوشکن سهند ماه آینده به به ناوگان نیروی دریایی ارتش می پیوندد، گفت: اکنون نیروی دریایی ناوشکن هایی با قابلیت حمل بالگرد و پرتاب موشک و اژدر در اختیار دارد.

امیر دریادار خانزادی افزود:ناوشکن سهند همان طور که فرماندهی معظم کل قوا تدبیر فرموده بودند که موج دو، بهتر از موج یک و موج سه، بهتر از موج دو، این ناوشکن به لحاظ سریالی موج پنج است، اما سومین ناوشکنی است که به ناوگان نداجا ملحق می شود، بسیار پیشرفته تر از ناوشکن جماران است و تسلیحات و تجهیزات جدیدی بر روی آن نصب شده است.

وی اظهارداشت: بعد از الحاق ناوشکن سهند بلافاصله، ناوشکن دنا را خواهیم داشت که کار ساخت آن در وزارت دفاع در حال اتمام است و امیدوارم که این ناوشکن هم تا پایان سال جاری به نیروی دریای ملحق شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار29آبان 97، کدخبر: 83106905، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین