پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۶۱۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۲
معاون هماهنگ کننده ارتش با تاکید بر اینکه حضور در آبهای آزاد دنیا از اهداف نیروی دریایی است گفت: ارتش برنامه های جدیدی برای" نمایش اقتدار "در سال جدید دارد.
شعار سال: امیر دریادار حبیب الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه حضور نیروی دریایی ایران در آبهای بین المللی و آزاد با هدف خنثی کردن ایران هراسی و هرگونه تفکری برای تجاوز است گفت: نمایش اقتدار و توانمندی دریایی از مهمترین اهداف نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است بویژه اینکه حضور ما در آب‌های آزاد تضمینی برای برقراری امنیت در منطقه است و ما امروز به خوبی امنیت منطقه را بویژه در تنگه هرمز و دریای عمان تامین کرده‌ایم.

وی نشان دادن اقتدار ایران در آبهای آزاد را جدیدترین برنامه های نیروی دریایی برای سال جدید بیان کرد و بیان داشت: حضور در آبهای آزاد دنیا از اهداف نیروی دریایی است که در ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال انجام است ضمن آنکه ما هیچگونه قصد تجاوز به منافع و حقوق دیگر کشورها نداریم بلکه هدف ما نمایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و حفظ منافع آن است.

امیر سیاری با تاکید بر اینکه نیروی دریایی ارتش تا کنون توانسته در هر مرحله توانایی خود در عرصه آبهای آزاد را ثابت کند افزود: حضور در آبهای آزاد و بین‌المللی حق قانونی جمهوری اسلامی ایران است و ما از این حق کوتاه نخواهیم آمد و در آینده نیز همانگونه که در چند سال گذشته شاهد حضور ناوگروه‌های متعدد نداجا در آبهای آزاد بوده‌ایم، در آینده نیز این روند ادامه خواهد داشت.

رئیس ستاد در پایان در واکنش به اقدام اخیر رژیم غاصب صهیونیستی اذعان کرد: انتقال سفارت آمریکا یکی دیگر از اشتباهات استراتژیک رژیم صهیونیستی و آمریکای جهانخوار بود که این کار باعث نزدیک شدن آمریکا و اسرائیل به نابودی هرچه بیشتر شده است.

                                                                                                                 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسکانیوز ، تاریخ انتشار: 20خرداد 1397 ، کدخبر:  954573، www.iscanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
0
0
خداروشکر همین چند وقت پیش بود که امیر ارتش اعلام کرد که ما و سپاه از هم جدا نیستیم! این خودش یه عزت ملی و حکومتی برامون به همراه اورد
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
0
0
ارتش ایران همیشه برای همه مردم ایران عزیز بوده است ؛ ارتش نماد همبستگی به ملت است
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین