پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۰۶۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶
معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: آنچه برای دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی لازم داریم را تامین می‌کنیم و از کسی اجازه نمی‌گیریم.
شعارسال:  امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران ضمن گرامیداشت سالروز شهادت سپهبد صیاد شیرازی به دست منافقین کور دل اظهار کرد: شعارهای اصلی انقلاب استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است. بلافاصله بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب همه دشمنان نظام که با این سه دستاورد و شعار مخالف بودند، قصد داشتند این دستاوردها را از ما بگیرند و انقلاب را با شکست مواجه کنند.

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان در سال‌های مختلف بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد: آنان در اول انقلاب می‌خواستند با اختلافات قومی و مذهبی انقلاب را با شکست روبرو کنند اما با حضور در صحنه همه عزیزان و شهدا، این ترفند دشمن محقق نشد.

وی بیان کرد: در مرحله‌ای دیگر به دنبال راه ‌انداختن موج ترور بودند و می‌خواستند از این راه جلوی پیشرفت انقلاب را بگیرند اما موفق نشدند و همانگونه که می‌دانید 17 هزار شهید ترور داریم.

سیاری با اشاره به وقوع جنگ تحمیلی ادامه داد: دشمنان جنگ را بر ملت ایران تحمیل کردند اما به برکت وجود امام راحل این جنگ به دفاع مقدس تبدیل و 200 هزار شهید تقدیم شد؛ به برکت خون شهدا توانستیم کشور، انقلاب و نظام را حفظ کنیم و دستاوردهای بزرگی داشته باشیم، دشمنان به دنبال گرفتن این دستاوردها هستند چرا که منافع نامشروع آنان را گرفته‌ایم.

معاون هماهنگ کننده ارتش با تاکید براینکه باید راه شهدا را ادامه دهیم به وضعیت کنونی کشور و پیشرفت‌های چشمگیر آن اشاره کرد و گفت‌: کشور در وضعیت مطلوب و درخشانی قرار دارد جایگاه جمهوری اسلامی بسیار بالاست وکسی نمی‌تواند این جایگاه را در تصمیمات جهانی نادیده بگیرد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی حرف حق را دنبال می‌کند، درباره ارتقا جایگاه کشور گفت: در این راستا باید توان دفاعی را بالا ببریم و قدرت سازی کنیم باید آنچنان توان دفاعی را افزایش دهیم که هیچکس به خود اجازه ندهد منافع ما را خدشه دار کند.

سیاری ادامه داد: آنچه برای دفاع از انقلاب، نظام و جمهوری اسلامی لازم داریم را تامین می‌کنیم و از کسی اجازه نمی‌گیریم.

معاون هماهنگ کننده ارتش اظهار کرد: نیاز به تجهیزات روز داریم و به برکت توانمندی جوانانمان این تجهیزات در حال تامین شدن هستند اما مهم‌تر از ساختن تجهیزات نیروی انسانی الهی محور است.

وی درباره ویژگی‌های نیروی انسانی گفت: در همه سازمان‌ها باید نیروی انسانی‌مان به نظام جمهوری اسلامی و انقلاب متعهد باشند همچنین باید مومن، متخصص،‌ با بصیرت، با فکر،‌ایثارگر، شهادت طلب و ولایت مدار باشند که در این صورت است می‌توانیم دستاوردهای انقلاب را حفظ کنیم.

سیاری افزود: برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز و حفظ دستاوردهای انقلاب باید ویژگی‌های همه شهدا و به ویژه شهید صیاد‌شیرازی در مسائل تربیتی مورد توجه قرار دهیم.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 17فروردین 1397، کدخبر: 6491382  ،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
0
0
هیچ کشور برای دفاع از خود احتیاج به برنامه کشور های دیگر ندارد ؛ ای کاش روزی برسد در عرصه موشکی در جهان حرف اول را بزنیم
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
0
0
واقعا احساس میکنم یکی از عزت هایی که همواره برای ایران حفظ شده همین حوزه دفاعیش بوده
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
0
0
در حال حاضر باید بتونیم اقتصادمون رو که اره به فنا میره درستش کنیم
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین