پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۵۶۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱
دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: عده ای از انقلابی گری استعفا داده اند اما از پست های انقلابی استعفا نداده اند و معتقدند که امروز هر آنچه بدست آورده اند، سهم آنها از انقلاب است.

شعار سالدبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: عده ای از انقلابی گری استعفا داده اند اما از پست های انقلابی استعفا نداده اند و معتقدند که امروز هر آنچه بدست آورده اند، سهم آنها از انقلاب است.

پرويز سروري ادامه داد: نقطه آفت انقلاب اسلامي همينجاست زيرا فلسفه وجودي انقلاب، از بين بردن تبعيض و بي عدالتي و رانت و فساد بود، اما امروزبعضي از افرادي که مديريت کشور را بدست گرفته اند، به اشرافي گري روي آورده و به نوعي خودشان را در منزلت و جايگاه ويژه اي مي بينند.

وي ادامه داد: اين ها تصور مي کنند بايد ميزان برخورداري شان از موقعيت هاي اجتماعي و اقتصادي نسبت به ديگران بيشتر باشد و در واقع اين همان آفتي است که انقلاب رسول الله را در برگرفت.وي تاکيد کرد: کساني بودند که با زحماتشان انقلاب پيامبر را ياري کردند، مثل طلحه ها و زبيرها و بي ترديد فداکاري آنها در تاريخ زبانزد است، اين ها اصحاب صفه بودند و در مسجد نبي براي جهاد آماده بودند و همه امکانات مادي و معنوي را ترک کردند، براي اينکه به اسلام و دين خدمت کنند.

سروری افزود: يکي از اين قوانين مربوط به مباحث حقوق و مزاياست و هر سال مي گويند، 10 يا 15 درصد به حقوق کارمندان افزوده مي شود اما آن مديري که 10 ميليون حقوق مي گيرد، رقم حقوقش يک ميليون افزايش مي يابد اما آن کساني که يک ميليون حقوق مي گيرند، رقم حقوق شان صد هزار تومان مي شود.

وي يادآور شد: بسياري از کساني که امروز در مناصب مختلف قرار دارند، همان کساني بودند که اين قواعد تبعيض آميز را فرهنگسازي کردند و گفتند براي توسعه کشور چاره اي جز تن دادن به اين قواعد مغاير با انقلاب اسلامي نيست. امروز نتيجه اين شده که آقازاده ها رشد کرده اند و هر روز بر ثروت هاي آنها افزوده شده و مي شود و متاسفانه آنها هستند که بذر نااميدي و بي اعتمادي را هر روز در جامعه مي پاشند.

این فعال سیاسی عنوان کرد: اين ها همچنان بر سر تعهد خودشان با شهدا مانده اند و دارند در سادگي مطلق سپري مي کنند و آن خوي انقلابي را حفظ کرده اند اما در مقابل کساني که در عرصه انقلاب جزء مدعي ترين افراد بودند و تحت عنوان انقلابي با هرگونه تبعيضي مخالف بودند، با گذر زمان از انقلابي گري استعفا دادند اما از پست هاي انقلابي استعفا ندادند.

وي افزود: آنها پست ها را حفظ کردند، اما خوي انقلابي را رها کردند و به مديراني تبديل شدند که خودشان را برتر از ديگران مي ديدند و حق و سهم بيشتري براي خودشان قائل بوده و هستند و معتقدند که امروز هر آنچه بدست آورده اند سهم آنها از انقلاب است و مي بينيم که اين ها در مجلس و دولت هستند و به شدت دارند اعتقادات غيرانقلابي را تبليغ مي کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین، تاریخ انتشار 11مرداد 97، کدمطلب: 793963، www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
0
0
ا.ف75
بزرگترین مشکل مملکتی ما واقعا در تموم دوران بعد از انقلاب همین بوده که افراد ناکارامد با اندیشه های غربی ورود کردن به نظام
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین