پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۲۶۲
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵
آقای روحانی دیروز با صدای رسا تاکید کرد "تهدید به صفر رساندن صادرات نفت ایران، گزافه گویی است. در صورتی که نفت ایران از منطقه صادر نشود، دیگر کشورها هم قادر به صادرات نخواهند بود.

شعار سال: محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود درباره پیام سرلشکر سلیمانی به رئیس جمهور نوشت: سخنان قاطع آقای روحانی در نشست مشترک با رئیس جمهور سوئیس و نامه تقدیر و حمایت سردار قاسم سلیمانی از این قاطعیت و تهدید به موقع، نوید بازگشت به روزهای اقتدار را می دهد.

آقای روحانی دیروز با صدای رسا تاکید کرد "تهدید به صفر رساندن صادرات نفت ایران، گزافه گویی است. در صورتی که نفت ایران از منطقه صادر نشود، دیگر کشورها هم قادر به صادرات نخواهند بود. اگر می توانید امتحان کنید تانتیجه‌اش را ببینید" و "دیروز با صراحت به آقای رئیس جمهور گفتم ایران رژیم صهیونیستی را نامشروع می داند و فعالیت هایش را در منطقه تجاوزکارانه می داند".

سردار سلیمانی در نامه خود تاکید می کند "فرمایشات حضرتعالی مایه مباهات و افتخار است... به عنوان سرباز ولایت و این ملت سرفراز عرض می‌کنم: این همان دکتر روحانی است که ما شناخت داشتیم و داریم. دست شما برای ایراد این سخنان به موقع، حکیمانه و صحیح می بوسم و برای هر سیاستی که مصلحت نظام اسلامی باشد در خدمت هستیم".

ژنرال سلیمانی را دشمنان به ویژه قدرت های زورگو بهتر از دوستان می شناسند. این فرمانده شجاع و با تدبیر، با همت رزمندگان مقاومت و به معنای واقعی کلمه، اشک دشمنان متجاوز را در عراق و سوریه و لبنان درآورد و کاری کرد که آمریکا و متحدانش در این آوردگاه بزرگ به زانو درآمدند. زمانی فرمانده نیروهای آمریکایی در عراق به گاردین گفته بود "دوست دارم ژنرال سلیمانی را ببینم و از او بپرسم از جان ما چه می خواهد؟". سلیمانی همان فرماندهی است که با بی اعتنایی و تحقیر با نامه مایک پمپئو (رئیس وقت سیا و وزیر خارجه فعلی آمریکا) مواجه شد.

پیام امروز حاج قاسم، زدن امضا پای تهدید قاطع رئیس جمهور اسلامی ایران است و دشمنان قطعا بدون تاخیر، پیام این امضا و اتحاد را خواهند گرفت. آنها می دانند که سلیمانی ها کم حرف می زنند اما به تعبیر مولایشان امیر مومنان (ع) غرّش نمی کنند مگر که ببارند و نمی بارند مگر اینکه سیل جاری سازند.

وقتی دولت و سپاه و سایر دستگاه ها در نقطه کانونی اقتدار -که همانا فرماندهی رهبر حکیم و مقتدر ذیل اصول انقلاب است- یک جا جمع شدند، بی تردید پیروزی های بزرگ در پیش خواهد بود.

اگر سردار سلیمانی که به تعبیر نیوزویک "داعش و آمریکا را با هم در عراق خُرد کرد"، با پیام همدلی خود می تواند به سینه دشمن بزند و او را به عقب براند، به طریق اولی، برخی ورشکستگان سیاسی را که مدعی حاکمیت دوگانه بودند و ادعا می کردند راه دولت و سپاه در منطقه جداست و سپاه قدس عرصه را بر دستگاه دیپلماسی تنگ کرده، هجو کرده و لغو بودن ادعایشان را به رخ کشیده است. این همدلی عزتمندانه را باید ارج نهاد. "... آری به اتفاق، جهان می توان گرفت".

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری مشرق ، تاریخ انتشار 13 تیر 97، کدمطلب:871658، www.mashreghnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین