پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۲۶۴۲
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۶
اخیرا یک اصولگرامدعی شد فرزند روحانی سه تابعیتی است و علاوه بر ایران، تابعیت کانادا و انگلیس را هم دارد. حسام الدین آشنا بلافاصله این ادعا را تکذیب کرد.

شعار سال: اخیرا یک اصولگرامدعی شد فرزند روحانی سه تابعیتی است و علاوه بر ایران، تابعیت کانادا و انگلیس را هم دارد. حسام الدین آشنا بلافاصله این ادعا را تکذیب کرد. در پی این موضوع، ابهامات زیادی برای بسیاری از رسانه ها و نیز افکار عمومی، ایجاد شد. سرگردانی افکار عمومی و رسانه ها از این بابت بود که تا کنون اطلاعات زیادی درمورد خانواده حسن روحانی منتشر نشده. ویدیوی زیر درباره خانواده حسن روحانی را تماشا کنید.

اخیرا مجتبی ذوالنور، نماینده اصولگرای قم مدعی شد فرزند روحانی سه تابعیتی است و علاوه بر ایران، تابعیت کانادا و انگلیس را هم دارد.

حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رییس جمهور بلافاصله این ادعا را تکذیب کرد. در پی این موضوع، ابهامات زیادی برای بسیاری از رسانه ها و نیز افکار عمومی، ایجاد شد.

سرگردانی افکار عمومی و رسانه ها از این بابت بود که تا کنون اطلاعات زیادی درمورد خانواده حسن روحانی منتشر نشده. در ویدیوی زیر اطلاعاتی در مورد خانواده حسن روحانی منتشر شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری مخبر ، تاریخ انتشار 23تیر 97، کدمطلب: 6872265، www.mokhbernews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین