پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۴۹۶
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴
قاضی زاده هاشمی، وزیر اسبق بهداشت با تاکید براینکه هیچیک از اعضای خانواده ام در خارج تابعیت یا اقامت نداشته و ندارند، گفت: خدمتگزاری به مردم و زندگی در ایران عزیز را با هیچ چیز دیگری معاوضه نمی کنم.

شعارسال: سیدحسن قاضی زاده هاشمی، وزیر اسبق بهداشت کشورمان در واکنش به اقدام اخیر وزیر مهاجرت دولت کانادا مبنی بر عدم صدور روادید ورود به مدت ۳۶ ماه برای وی، گفت: این موضوع از نظر من هیچ اهمیتی ندارد. تازه از سفر برگشته ام و برنامه‌ای هم برای سفر مجدد به آن کشور نداشته و ندارم، ولی پاسخ اقدام غیر حرفه‌ای و تبلیغاتی وزیر کانادایی را از مجاری حقوقی خواهم داد.

واکنش قاضی زاده هاشمی به اقدام کانادا چه بود؟

*با ویزای توریستی سفر ۱۸ روزه به کانادا داشتم

دکتر حسن هاشمی افزود: من بواسطه تخصصم و حضور در کنگره‌های بین المللی چشم پزشکی همواره به کشور‌های بسیاری در قاره‌های مختلف جهان سفر داشته و دارم. در همین راستا اخیراً با ویزای توریستی مسافرت ۱۸ روزه‌ای هم به کانادا داشتم.

*همه اعضای خانواده ام، در ایران متولد شده اند، تحصیل کرده و زندگی می‌کنند

وزیر اسبق بهداشت کشورمان، تصریح کرد: البته این سفر عادی بواسطه افرادی که چهره شان برای همه شناخته شده است، حاشیه ساز شد؛ در حال حاضر بیش از یک هفته است که به کشور بازگشتم و طبق معمول مشغول کار حرفه‌ای طبابت و خدمات درمانی به مردم نجیب کشورمان هستم.

وی تاکید کرد: تمام اعضای خانواده شامل همسر، فرزندان و نوه‌های من در ایران متولد شده، تحصیل کرده و با افتخار در کشورشان زندگی می‌کنند. هیچیک از آنان در هیچ مقطع زمانی تابعیت غیر ایرانی نداشته و ندارند و هیچ زمان هم از کشور کانادا یا کشور دیگری درخواست اقامت چه موقت و چه دائم نداشته اند.

*از رفتار سیاسی وزیر دولت کانادا متاسفم

دکتر قاضی زاده هاشمی گفت: افتخار من، خانواده و عزیزانم این است که در هر شرایطی و در جای جای میهن عزیزمان، خدمتگزار مردم در حوزه سلامت و در کنار آنان بوده و این افتخار را با هیچ چیز دیگری عوض نمی‌کنیم.

وزیر بهداشت کشورمان در دولت اول دکتر روحانی، افزود: از رفتار سیاسی و تبلیغاتی وزیر دولت کانادا متاسفم و از همه هموطنانی که طی این مدت به بنده ابراز محبت داشته اند، به ویژه ایرانیان عزیز و شریف مقیم کانادا سپاسگزارم.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت انصاف نیوز، تاریخ انتشار: 7شهریور1402، کدخبر: 433319، www.ensafnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین