پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۲۰۰
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱
آيت الله مكارم شيرازي با اشاره به خبر نابودی داعش تاکید کرد: اگر دنیا قدردان باشد شایسته است دنیا بهترین جایزه صلح را به سردار قاسمی بدهد چرا که دنیا از یک کابوس وحشتناک رها شد.

شعار سال: آیت‌الله مکارم شیرازی امروز(1آذر) در درس خارج فقه که در مسجد اعظم برگزار شد، به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) اشاره کرد و افزود: دنیا تجارتخانه اولیای خدا و نمازگاه ملائکه و فرشتگان است و سرمایه عمر و نیروهای انسانی در این بازار آورده شده است.

وی با بیان اینکه پایه‌های سست ایمان به معاد باعث می‌شود انسان تن به معامله‌های پرزیان دهد گفت: کسانی که آخرت خود را به دنیای دیگر می‌فروشند آخرت را باور نکرده اند و زیانکارهستند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه آخرت سرای جاویدان و جایگاه ابدی با نعمت‌ها و قرب الهی است، افزود: کسب درآمد حرام باعث پشیمانی خواهد شد چراکه نقدترین نقدها وعده‌های خدا در قیامت بوده و دنیا نسیه است.

آیت الله مکارم شیرازی در ادامه با اشاره به خبر نابودی قدرت داعش گفت: داعش گروه جنایتکاری است که در طول تاریخ به بی‌رحمی و درندگی آنها کسی را سراغ نداریم وخدا را باید شکرگزار باشیم که ما را از چنگال این گروه خطرناک رها کرد.

وی رهبری پیشوای مسلمین و رشادت سردار قاسم سلیمانی و حمایت‌های مراجع نجف و رشادت های مدافعین حرم و مجاهدت‌های جوانان مجاهد عراق، سوریه و کشورهای منطقه را از عوامل مهم این پیروزی عنوان کرد.

این مرجع تقلید تصریح کرد: اگر دنیا قدردان باشد شایسته است از سوی سازمان ملل از این سردار شجاع و همرزمانش تشکر شود و متولیان بهترین جایزه صلح را به ایشان بدهند چرا که دنیا از یک کابوس وحشتناک رها شد.

آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه بنیانگذار داعش آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند و حامی مالی و فکری آنها عربستان سعودی است افزود: این در حالی است که دولتمردان آمریکا با وقاحت ما را حامی تروریست می‌دانند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری شبستان ، تاریخ انتشار آذر 96، کدمطلب:۶۷۱۲۶۲، www.shabestan.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین