پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۴۷۱۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳
تهران - مدیرعامل شرکت آب و فلاضلاب استان تهران گفت: برنامه ریزی های لازم جهت عبور از چالش بی آبی پایتخت برای سال آینده آغاز شده است.

شعار سال: محمدرضا بختیاری پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طبق برآوردهای صورت گرفته انتظار می‌رود که سال آینده از نظر میزان ذخایر آبی سال بدی را پیش رو نداشته باشیم اظهار داشت: پیش‌بینی هایی برای بارش‌ نزولات آسمانی در سال آینده صورت‌گرفته است اما با این وجود این، برنامه‌ریزی‌ها را آغاز کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت آب و فلاضلاب استان تهران در خصوص پیش‌بینی های صورت‌گرفته برای بارش‌ها در سال آینده، گفت: از هم اکنون برنامه‌ریزی برای گذر از چالش‌های آبی پایتخت برای سال آینده آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه بهتر شدن وضعیت منابع آبی رابطه تنگاتنگی با میزان بارش ها دارد افزود:در این راستا اگر میزان بارندگی ها مطلوب باشد می توان گفت مشکل آب وجود نخواهد داشت.

بختیاری با بیان اینکه به طور مداوم لزوم مدیریت مصرف آب وجود دارد گفت: این مسئله بدین معنا نیست که نیاز کشور به مدیریت مصرف کم شده است، چرا که ایران یک کشور کم‌ آب است و در تمام زمان‌ها باید به موضوع مدیریت مصرف توجه بیش تری شود.

مدیرعامل شرکت آب و فلاضلاب استان تهران مدیریت چالش منابع آب و عبور از شرایط کم آبی به خصوص در فصل گرما را نیازمند همراهی مردم دانست و اظهار داشت: امروز کمبود آب مسئله نخست کشور است به همین دلیل با توجه به فصل گرما باید بحث صرفه جویی در مصرف این مایع گرانبها به عنوان یک اولویت جدی دنبال توسط همه اقشار دنبال شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 16مرداد 97، کدمطلب: 4368326، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
0
0
ا.ف75
برنامه ریزی؟ اون هم در زمینه زیست محیطی؟ حس میکنم داره باهام شوخی بدی میشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
0
0
امیدوارم به زودی شاهد بازگشت اب به اکوسیستم طبیعی کشور باشیم و رودخانه ها دوباره جریان پیدا کنن
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین