پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 05
کد خبر: ۱۴۷۲۷
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
شرکت پلی اکریل ایران با تحقق زیان 2138 ریالی در پایان دوره مالی منتهی به پایان آذر ماه 94 خود را برای برگزاری مجمع عادی سالیانه سهامداران در روز دوشنبه این هفته آماده می‌کند.

شعار سال: تازه‌ترین اطلاعات دریافتی از سازمان بورس حاکی است، شرکت پلی اکریل ایران در پایان دوره عملکرد واقعی 12 ماهه منتهی به پایان آذر ماه 94 مبلغ 2138 ریال زیان به ازای هر سهم محقق کرده است.

این شرکت در آخرین پیش بینی عایدی هر سهم خود در این دوره مالی از برآورد زیان 1418 ریالی به ازای هر سهم خبر داده بود.

رشد 50 درصدی زیان برآوردی "شپلی" در این دوره مالی نسبت به پیش بینی قبلی در حالی است که این شرکت زیان ده در سال مالی قبل نیز 935 ریال زیان به ازای هر سهم در پایان عملکرد دوره مالی 93 محقق کرده بود.

بهای تمام شده بالای این شرکت در سال مالی 94 به دلیل مشکلات نقدینگی و عدم دسترسی آسان به مواد اولیه اصلی‌ترین دلیل کاهش سودآوری این شرکت با وجود برخورداری از فروش 213 میلیون تومانی است.

این شرکت مجوز طرح بازسازی و نوسازی خود به مبلغ 92.5 میلیون یورو را از سازمان صنایع و معادن استان اصفهان دریافت کرده و در چند مرحله در نهایت تا تاریخ 2 شهریور ماه 95 این مجوز تمدید شده است.

بر این اساس این شرکت بنا دارد، با تجدید ساختار مالی تمهیدات لازم برای تامین نقدینگی مورد نیاز را تامین کند

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 28 فروردین 1395، کد مطلب:- :www. farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین