پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۳۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۵
لوله‌های جریانی برای نخستین بار در کشور در شرکت لوله گستر اسفراین تولید شد.

شعارسال: به همت کارگران، مدیران و مهندسان شرکت لوله گستر اسفراین برای اولین بار در کشور لوله‌های جریانی با سایز ۶ اینچ تا ۱۶ اینج تولید شد.

مدیرعامل شرکت لوله گستر اسفراین با اعلام این خبر اظهار کرد: شرکت لوله گستر اسفراین یکی از شرکت‌های تحت پوشش سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران است که تولیدکننده لوله‌های فولادی بدون درز مورد نیاز صنایع نفت، گاز و پتروشیمی را تأمین می‌کند.

وی گفت: ظرفیت اسمی شرکت لوله گستر اسفراین در سال حدود ۱۰۰ هزار تن است و در حال حاضر آمادگی داریم که سالی ۶۰ هزار تن انواع لوله را تولید کنیم و اگر از سوی وزارت نفت و شرکت‌های پیمانکار سفارش گذاری بشود این آمادگی را داریم که سه شیفت و شبانه‌روزی ما کار تولید را انجام دهیم و نیاز کشور به ۱۰۰ هزار تن را محقق سازیم.

رضا برزین افزود: شرکت لوله گستر اسفراین تاکنون لوله‌های جداری درون‌چاهی تولید می‌کرد که با توجه به نیاز وزارت نفت و شرکت‌های نفتی مصمم شدیم که تولید لوله‌های جریانی را در برنامه کاری خود قرار دهیم و لوله‌های جریانی لوله‌هایی هستند که تولید نفت از سر چاه نفت خام را به تأسیسات بهره‌برداری منتقل می‌کنند که باهمت و تلاش شبانه‌روزی مدیران، مهندسان و پرسنل شرکت لوله گستر اسفراین و با همکاری بسیار خوب و سازنده شرکت ملی فرآورده‌های نفتی جنوب این کار را شروع کردیم که خوشبختانه توانستیم در این شرایط حساس کشور به تولید انبوه لوله‌های جریانی با سایز ۶ اینچ تا ۱۶ اینج دست پیدا کنیم.

مدیرعامل شرکت لوله گستر اسفراین از آمادگی این واحد تولیدی برای تأمین لوله‌های سایز ۶ اینج تا ۱۶ اینچ نیاز صنعت نفت کشور خبر داد و افزود: سال گذشته برای تأمین همین لوله‌ها حدود ۱۴۰ میلیون دلار ارز از کشور خارج شد که اگر نصف این قرارداد با شرکت لوله گستر اسفراین منعقد می‌شد ما می‌توانستیم حدود ۷۰ میلیون دلار صرفه‌جویی ارزی برای کشور داشته باشیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 16مرداد1397، کدخبر: 13970516001330: www.khorasan-shomali.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
0
0
ا.ف75
خداییش خودمون میتونستیم! چرا تکیه کردیم؟ تکیه کردیم به چیزی که هنوز علم نشده مارو زمین زد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین