پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۷۴۶
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۱
رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌ جمهوری و عضو جامعه روحانیت مبارز درباره ارائه راهکارهای رئیس دولت اصلاحات برای اصلاح امور کشور گفت: ایشان یک معجونی ارائه دادند که به مسائل روز کشور اصلا ارتباطی ندارد.

شعارسال: حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدرضا اکرمی درباره 15 راهکاری که رئیس دولت اصلاحات در جمع نمایندگان ادوار مجلس برای برون رفت کشور از مشکلات ارائه داده بود، گفت: بعد از 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، میدان وسیعی برایمان باز شده تا هر کسی خواسته‌ها، ایده‌ها و اهداف خودش را در هر زمینه‌ای بیان کند.

وی افزود: رئیس دولت اصلاحات هم یک معجونی را ارائه دادند ولی نگفتند که نمایندگان ادوار چه چیزی گفتند که باعث شده ایشان این راهکارها را ارائه دهند.

عضو جامعه روحانیت مبارز راهکارهای ارائه شده رئیس دولت اصلاحات را دارای جنبه سیاسی دانست و تاکید کرد: راهکارهای بیان شده به مسائل روز کشور اصلا ارتباطی ندارد. باید به کف خیابان برویم و ببینم خواسته و تقاضای اصلی مردم چیست و ملت چه چیزی از مسئولین می‌خواهند. مردم از گرانی و تبعیض می‌نالند. الان وضعیت معیشت و بیکاری و امثال اینها برای مردم مهم است و واقعا باید به این مسائل اهتمام بورزیم و توجه کنیم نه مسائل دیگر.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار 19 مرداد 97، کدمطلب: 413933،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین