پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۷۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۵
شهردار سرعین گفت: طولانی ترین پل کابلی شمالغرب کشور بطول 250 کیلومتر سال آینده در شهر گردشگری سرعین راه اندازی می شود.

شعارسال: نایب حبیبی روز پنجشنبه افزود: این طرح با عنوان پل کمربندی در مسیر آبدرمانی پهنلو با هدف کاهش حجم ترافیک داخل شهر باپیش بینی 500 میلیارد ریال اعتبار طراحی و به مرحله اجرا گذاشته شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح کمربندی شهر گردشگری سرعین در دست اجراست ،بیان کرد: عملیات زیرسازی این طرح انجام شده و بر اساس پیش بینی در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

شهردار سرعین گفت: با بهره برداری این طرح ترافیک هسته مرکزی شهر سرعین برطرف خواهد شد.

حبیبی ادامه داد: همچنین عملیات زیرسازی مسیر سلامت متشکل از باند دوچرخه ، کالسکه و چمن مصنوعی برای عابر پیاده انجام شده که در هفته دولت افتتاح می شود.

وی گفت: بودجه شهرداری سرعین امسال 50 درصد به میزان 10 میلیارد ریال افزایش یافته که می تواند به روند پیشرفت طرح های عمرانی در سرعین را سرعت بخشد.

شهرداری سرعین افزود: مونسان رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در جریان بازدید از استان اردبیل سرعین را شهر نمونه گردشگری کشور معرفی کرد و قرار است در نمایشگاه گردشگری هم به این عنوان مفتخر شود.

سرعین با دهها دهنه آبگرم معدنی و پیست اسکی آلوارس از مناطق گردشگر پذیر کشور در 27 کیلومتری غرب اردبیل قرار دارد.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 18 مرداد 97، کدمطلب: 82995906،www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
0
0
ا.ف75
راه اندازی میشود یعنی چی؟ تو ایران برای راه اندازی شدن یه چیزی چندین مرحله وجود داره که خود اون مرحله ها بازم به چندین مرحله تبدیل میشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین