پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۵۱۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گرئشگری استان اردبیل از راه اندازی سه موزه در این استان همزمان با روز استان اردبیل خبر داد.
شعار سال: سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گرئشگری استان اردبیل از راه اندازی سه موزه در این استان همزمان با روز استان اردبیل خبر داد.
نادر فلاحی در بازدید از خانه تاریخی وکیل الرعایای اردبیل تصریح کرد: بر همین اساس موزه فرش در جنت سرای مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی راه اندازی می شود.
 
وی اضافه کرد: همچنین موزه تاریخ عکاسی، چاپ و صحافی در مدرسه جعفری و موزه تعزیه در حسینیه مجتهد راه اندازی خواهد شد.
 
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به راه‌اندازی موزه دائمی در مجتمع خدماتی لاله سرعین نیز اشاره کرد و بیان داشت: به دلیل حجم سفرها به شهر سرعین ایجاد موزه های دیگر در این شهر برنامه ریزی می شود.
 
فلاحی متذکر شد: راه اندازی موزه‌ها با هدف معرفی و صیانت از آثار تاریخی و همچنین معرفی قابلیت های تاریخی استان انجام می شود.
 
وی با اشاره به انتخاب شعار «اردبیل1400، شهر موزه ها» ادامه داد: این شعار نیز به دلیل ظرفیت‌های استان در برخورداری از آثار تاریخی انتخاب شده است.
 
سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان متذکر شد: در راه‌اندازی موزه‌ها از ظرفیت تشکل های مردم نهاد، نهادهای مدنی، اساتید دانشگاه و کارشناسان بهره گرفته خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران، تاریخ انتشار: 29 خرداد 1397، کدخبر: 634846 ، www.ilnanews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
0
0
واقعا این که مئولین به فکر افتادن تا بتونن بخشی از تامین مالی استان رو با گردشگری تامین کنن جای خوشحالی داره
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
0
0
موزه های مردم شناسی هویت باستانی شهر ها رو به خوبی میتونه حفظ کنه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین