پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۸۱۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵
فرمانده ناجا از حل مشکلات تعاونی مسکن کارکنان نیروی انتظامی تا چند ماه آینده خبر داد.

شعارسال: مشکلات تعاونی های مسکن برای مالکان انها تمامی ندارد. افرادی که به امید خانه دار شدن در تعاونی های مسکن ثبت نام می کنند و این افراد تمام سرمایه خود را به سازندگان تعاونی ها می دهند و ماهیانه نیز مقداری از حقوق خود را کنار می گذارند تا بتوانند اقساط خانه ها را پرداخت کنند که شاید بتوانند روزهای بازنشستگی را بدون دغدغه کرایه خانه و تغییر خانه سر هر سال سپردی کنند .

اما در بسیاری از موارد تعاونی های مسکن نمی توانند به تعهدات خود عمل کنند و ساخت پروژه ها سالیان سال طول می کشد و در مواردی هم عمر مالکان آن کفاف زندگی در این خانه ها را نمی دهد.

یکی از پروژه هایی که مشکلات زیادی را برای مالکان آن ایجاد کرده است پروژه تعاونی مسکن عطر گل یاس متعلق به کارکنان نیروی انتظامی است .

این پروژه در استان های مختلف با هدف خانه دار کردن کارمندان ناجا سال ها قبل شروع به کار کرد اما طی چند سال سازندگان آن نتوانستند به تعهدات خود عمل کنند.

به علت اختلاس های انجام شده در دوره های گذشته در بنیاد تعاون ناجا و دیگر مشکلات پیش آمده، هیچ کدام از طرح های این بنیاد از جمله پروژه عطر گل یاس به سرانجام نرسیده و علاوه بر اینکه خانه های ثبت نام شده تحویل داده نشد، پول هیچ کدام از نیروهای پلیس بازگردانده نشده است.

مسئولان ناجا سال 95 به سهامداران پروژه عطر گل یاس قول پرداخت سود 22 درصد را دادند اما بسیاری از سهامداران این پروژه درخواست داشتند که طبق قرارداد با آنها برخورد شود وتا آنها بتوانند هرچه زودتر به خانه های خود برسند.

وعده بازپرداخت سود سهامداران عطر گل یاس از سال 95

فروردین سال 95 بود که سردار محمدعلی نوری نژاد مدير عامل بنياد تعاون ناجا در بازدید از پروژه های این بنیاد در گرگان وعده پرداخت سود سهامداران پروژه عطر گل یاس داد.

نوری‌نژاد گفت: با تمام وجود در راستای رسیدگی و پاسخگویی به مطالبات كاركنان تلاش كرده و این موضوع با جدیت در دستور كار بنیاد تعاون قرار دارد.

وی گفت: یكی از اولویت های بنیاد تعاون ناجا به نتیجه رساندن پروژه های در دست اقدام است و این جز در سایه تلاش، همدلی و همكاری همه كاركنان میسر نخواهد شد.

مدير عامل بنياد تعاون ناجا به روند بازپرداخت سود سهام داران شركت عطر گل یاس اشاره و تشریح كرد: به سرمایه اولیه كاركنان سهامدار در شرکت عطر گل یاس فقط 22 درصد سود بر اساس زمانبندی از پیش تعیین شده، صورت می گیرد.

وعده پراخت مطالبات سهامدارن عطرگل یاس از 20 مرداد 96

اما یکسال و 5 ماه بعد سردار ایوب سلیمانی معاون هماهنگ کننده ناجا نیز به تکرار وعده های سردار نوری نژاد پرداخت و گفت: از 20 مردادماه سال جاری (96) پرداخت مطالبات سهامداران عطرگل یاس آغاز می شود.

سردار ایوب سلیمانی در نشستی که با حضور تنی چند از معاونین نیروی انتظامی، مسئولان بنیاد تعاون ناجا و شرکت عطرگل یاس به منظور بررسی ساز و کارهای پرداخت مطالبات سهامداران شرکت عطرگل یاس برگزار شد با تبیین اقدامات و پیگیری های مستمر صورت گرفته برای تامین منابع و همچنین رفع موانع پرداخت مطالبات سهامداران شرکت عطرگل یاس، اظهار کرد: روز گذشته در جلسه ای با دادستان و بازپرس پرونده، ضرورت های پرداخت مطالبات سهامداران این شرکت مطرح شد تا از طولانی تر شدن روند اتخاذ تصمیم برای پرداخت مطالبات کارکنان جلوگیری شود.

وی افزود: به لطف الهی هم اکنون موضوع پرداخت مطالبات ؛ از جریان رسیدگی به پرونده مطروحه در مراجع قضایی تا حدودی تفکیک شده و با توجه به اخذ مجوزهای لازم از سایر مبادی مرتبط با موضوع، پرداخت مطالبات سهامداران پس از هماهنگی با مراجع قضایی آغاز خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده ناجا تصریح کرد: پرداخت ها براساس ترتیب و تاریخ سررسید اوراق بوده و شرکت عطرگل یاس جهت مراجعه سهامداران برای دریافت وجه، بر همین اساس مبادرت به فراخوانی خواهد کرد تا سهامداران از طریق شعب بانک قوامین مطالبات خود را دریافت نمایند.

سردار سلیمانی تاکید کرد: از 20 مرداد سال جاری پرداخت مطالبات سهامداران عطرگل یاس آغاز می شود و با توجه به پیش بینی و تامین منابع پرداخت ، سعی می شود تا پرداخت ها به صورت مستمر انجام شود و شرکت عطرگل یاس موظف شد تا از طریق ارسال پیامک برای سهامداران؛ زمان شروع پرداختها رااطلاع رسانی کند.

وی در پایان یادآور شد: شیوه های پرداخت و سازوکارهای تعریف شده از طریق ابلاغ دستورالعملی به اطلاع کلیه سهامداران خواهد رسید.

وعده تعیین تکلیف عطر گل یاس تا پایان سال 97

اما حالا دو سال بعد از اولین وعده مسئولان نیروی انتظامی، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا وعده تعیین تکلیف پروژه عطر گل یاس را تا پایان سال داد.

وی در رابطه با آخرین وضعیت این پروژه اظهار کرد: این پروژه در چند ماه آینده تعیین و تکلیف می شود و تا مشکلات کارمندان ناجا هر چه زودتر حل شود.

وی افزود: پروژه های دیگری هم وجود دارد که کارمندان خود تشکیل تعاونی داده اند که ارتباطی با مجموعه ناجا ندارد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 19مرداد1397، کدخبر: 6627289: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
0
0
ا.ف75
چند وقتی هست که نیروی انتظامی تونسته با به کار گیری از دانش های خارجی یه بهبود سیستماتیکی رو داشته باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین