پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۵۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹
فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد : امنیت زائران در مراسم اربعین حسینی(ع) خط قرمز پلیس است،

شعارسال: سردار اشتری در چهاردهمین جلسه قرارگاه مرکزی اربعین حسینی(ع) با بیان اینکه برقراری امنیت در کشور از مهم‌ترین مطالبات مردم به شمار می‌رود، افزود: نیروی انتظامی از جمله سازمانی‌هایی است که بیشترین تماس را با مردم دارد و در طول سال میلیون‌ها خدمت به هموطنان ارائه می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی باید مأمن امن مردم باشد، خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر پلیس توانسته با اعتمادسازی، مشارکت مردم را در برقراری امنیت همراه و همگام سازد که نتیجه آن امنیت قابل قبولی است که امروز کشورمان در بین کشورهای همجوار از آن برخوردار است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به نزدیک شدن به ماه‌های محرم، صفر و کنگره عظیم اربعین حسینی(ع) اظهار داشت: اربعین حسینی(ع) از جمله بزرگترین عملیات‌های خدمات‌رسانی پلیس به مردم به شمار می‌رود که از نظر کمی و کیفی تاثیر به سزایی در داخل و خارج از کشور دارد و از جمله مراسم‌های کم نظیر در بین کشورهای جهان به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه تأمین امنیت زائران در اربعین حسینی(ع) برای نظام جمهوری اسلامی ایران مهم و حیثیتی است و تاثیر جهانی دارد، خاطرنشان کرد: مراسم اربعین حسینی (ع) ریشه در اعتقادات مذهبی دارد و باید با تمام توان و ظرفیت در برگزاری هرچه باشکوهتر آن تلاش کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه از آمادگی کامل پلیس برای ارائه خدمات به زائران در مرز خسروی خبر داد و گفت: در صورت توافق بین دو کشور به زائران اجازه تردد از این مرز داده خواهد شد.

پلیس نخواهند گذاشت کالای مورد نیاز مردم احتکار شود

فرمانده ناجا درحاشیه ششمین دوره همایش خانوادگی فرماندهان وپیشکسوتان ناجا نیز در خصوص همکاری مردم و اصناف برای پیشگیری از احتکار کالاهای اساسی و اقلام مورد نیاز مردم گفت: امروز در تامین کالاها و اقلام مورد نیاز مردم هیچ مشکلی نداریم و آن دسته از افرادی که به دنبال منافع شخصی خود بوده و برخی از اقلام را احتکار می کنند، برای یاری مردم و مقابله با نقشه های دشمن همکاری کنند.

سردار اشتری اظهار داشت: وزارت صنعت و معدن و اتحادیه های مختلف، سامانه ای را تعریف کردند که کسانی که انبار دارند، اعلام کنند تا به مرور و در صورت نیاز آن اجناس به بازار تزریق شود.

وی گفت: کسانی هم که رعایت نکنند، بدانند ماموران نیروی انتظامی و دستگاه های نظارتی کار خود را با جدیت دنبال کرده و با اشرافی که دارند نخواهند گذاشت کالای مورد نیاز مردم احتکار شود.

باید از تجربیات ارزشمند پیشکسوتان در کنار جوان گرایی و تعهد کارکنان ناجا بیشترین بهره را ببریم

فرمانده نیروی انتظامی همچنین در ششمین دوره همایش خانوادگی فرماندهان عالی و پیشکسوتان ناجا گفت:امروز نوآوری ، نوگرایی ، فناوری و تجربه محوری را بستر توسعه و پیشرفت روزافزون خود می دانیم و باید در این زمینه از تجربیات ارزشمند پیشکسوتان در کنار جوان گرایی و تعهد و مسئولیت پذیری کارکنان ناجا بیشترین بهره را ببریم.


وی افزود: عزت ، اقتدار،سربلندی ، جایگاه رفیع و پیشرفت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را مرهون تلاش و ازخود گذشتگی، ایثار و مجاهدتی هستیم که شما پیشکسوتان ناجا و همچنین برکت خون شهدای عزیز و جانبازان سرافراز حاصل شده است و ما باید قدردان این زحمات و تلاش ها باشیم.

سردار اشتری گفت: با بررسی تاریخچه نیروی انتظامی می بینیم پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با فراز و نشیب های بی شماری روبه رو بوده است که حوادث و وقایعی که هم اکنون با آن مواجه هستیم در برابر آن هجمه ها و مشکلات و وقایع از ترور گرفته تا دشمنی و عداوت های دیگر و جنگ تحمیلی ، در می یابیم که نیروهای شهربانی جمهوری اسلامی ایران ،ژاندارمری و کمیته های انقلاب اسلامی در آن زمان تلاش و مجاهدت های زیادی داشته اند.

رئیس پلیس کشور افزود: شاید درباره این مجاهدت ،تلاش و از خودگذشتگی های نیروی انتظامی در دهه های اول انقلاب به خصوص در دوران دفاع مقدس کمتر سخنی به میان آمده باشد، ولی ما وظیفه داریم از این تلاش های ارزشمند برای پیشبرد ماموریت ها و سربلندی ناجا استفاده ببریم.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه افزود: پس از ادغام نیروی انتظامی در دهه 70 که با هجمه های سهمگین و شبیخون و تهاجم فرهنگی روبه رو بودیم، مقام معظم رهبری در مقابله با این دسیسه ها در آن برهه راهبردهای اساسی داشتند.

وی همچنین با اشاره به فراز و نشیب های دهه های 80 و 90 و مهم تر از همه حوادث و وقایعی که از دی ماه سال گذشته با آن روبه رو بوده ایم، گفت: پلیس با استفاده از تمام توان و ظرفیت و اقتداری که دارد توانسته به پشتوانه همکاری های مردمی و عنایت و لطف خداوند تبارک و تعالی و رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا سربلند و عزتمندانه به پیش برود و افتخارات زیادی را کسب کند.

براساس گزارش سایت پلیس، فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود با تشکر از خانواده ها و به خصوص همسران کارکنان ناجا و پیشکسوتان نیروی انتظامی گفت: مقام معظم رهبری می فرمایند هر شخصی که موفق می شود به طور یقین همسری لایق و خانواده ای شایسته دارد که او را در کسب این موفقیت همراهی و پشتیبانی کرده و باید در این رابطه از تلاش و همکاری و همراهی شما خانواده های عزیز تقدیر و تشکر ویژه داشته باشیم.

سردار اشتری گفت: موضوع مهم دیگر تجربه ارزشمند و ذی قیمتی است که ره توشه شما پیشکسوتان سرافراز نیروی عظیم انتظامی است، ما نیازمند نگاه جدی و بهره مندی از تجربیات ارزشمند پیشکسوتان ناجا هستیم و باید بگویم امروز نیروی انتظامی ، نوآوری ، نوگرایی ، فناوری و تجربه محوری را بستر توسعه و پیشرفت روزافزون خود می داند و باید در این زمینه از خاطرات و تجربیات ارزشمند در کنار جوان گرایی و تعهد و مسئولیت پذیری کارکنان بیشترین بهره را ببریم.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی عصر ایران ، تاریخ انتشار 26مرداد 97، کدمطلب:627162 ،www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
دو تا کشور مسلمون با هم زیارت امام حسین رو هم سیاسی کردن
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین