پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۵۴۱۶
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳
فرمانده نیروی انتظامی گفت: ناجا سازمانی است که وظیفه تأمین امنیت و آرامش را به عهده دارد و از هر حرکتی که باعث ناامنی در کشور شود جلوگیری می‌کند.

شعار سال: همایش توجیهی بصیرتی روحانیون ناجا صبح امروز در سالن فجر ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد.

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در این همایش اظهار داشت: اهداف ما را در نیروی انتظامی مقام معظم رهبری تعیین می‌کند و انتظارات ایشان سرلوحه کارهای ما است.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: ناجا سازمانی است که وظیفه تأمین امنیت و آرامش را در کشور به عهده دارد و از هر حرکتی که باعث ناامنی در کشور شود، جلوگیری می‌کند.

این مقام ارشد نیروی انتظامی با بیان این مطلب که سعی می‌کنیم کارهایمان هوشمندانه و مقتدرانه باشد، از حضور ناجا در تمام نقاط مرزی، روستاها و مناطق خبر داد و گفت: ناجا در تمام نقاط کشور حضور دارد و اگر در نقطه‌ای پاسگاه نداشته باشد باز هم وظیفه تأمین امنیت آنجا را به عهده دارد؛ حتی اگر در نقطه‌ای یک خانواده هم زندگی کند نیروی انتظامی امنیت آنها را تأمین می‌کند.

وی گفت: حضور مأموران نیروی انتظامی به صورت 24 ساعته است.

فرمانده نیروی انتظامی به خدمات نیروی انتظامی پرداخت و تصریح کرد: افتخار می‌کنیم که می‌توانیم به مردم خدمت کنیم و هیچ جا و هیچکسی نمی‌تواند چنین خدمتی را که ما ارائه می‌کنیم داشته باشد؛ حضور ما، اختیارات ما وظایفی که بر عهده ماست و خدماتی که نیروی انتظامی ارائه می‌دهد مشابه ندارد.

وی گفت: این صحبت‌ها مبنی بر آن نیست که دستگاه‌های دیگر کاری نمی‌کنند؛ همه دستگاه‌ها مهم هستند اما نوع کار ما نوع کار متفاوتی است؛ چرا که مستقیماً برای امنیت، آرامش و آسایش و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی کار می‌کنیم همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند که یکی از وظایف ناجا حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور تأکید کرد: ما با مسئولیت بزرگی که بر عهده داریم باید یک مجموعه چابک، حرفه‌ای، مقتدر،‌ آشنا به مسائل روز و با تجهیزات و امکانات کافی باشیم.

وی گفت: باید نیروهای ما با این مأموریت خطیری که دارند خود را از نظر جسمی و روحی آماده کنند.

سردار اشتری تأکید کرد: پلیس ما باید پلیسی در شأن و تراز جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی به اقدامات ناجا پرداخت و گفت:‌بحمدالله گام‌های خوبی برداشته‌ایم و ناجا امروز این افتخار را دارد که بگوید با اعتمادی که مردم به آن دارند و با حمایت و هدایت‌های مقام معظم رهبری نقش خود را به خوبی انجام داده و در صحنه حضور داشته‌ است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 10مرداد 97، کدمطلب: 13970510000054، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
0
0
سردار عزیز، لطفا از ناجا هزینه نکن. نظارت خودت بر نیروها رو موثرتر کن، تا خدای ناکرده شاهد خلاف هایی همانند تخلفات مدیریت دوره قبل نباشیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
0
0
ا.ف75
شکافی که بین مردم و ناجا افتاده واقعا خیلی سخته برگردوندنش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
0
0
اعتراض با شورش متفاوت است
ناجا باید حامی و تامین کننده اعتراض و مقابله کنند هباشورش ها باشد
م.ص76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
0
0
نا امنی میشه اعتراضات مردم به گرانی؟؟؟؟
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
0
0
نا امنی میشه اعتراضات مردم به گرانی؟؟؟؟
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
0
0
اقای عزیز مردم گشنند و و نسبت به امثال سیف که دارن میرن استرالیا اعتراض دارند
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین