پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۴۸۴۱۷
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹
معاون توسعه منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امسال برای ایجاد ۳۷ هزار شغل با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در حوزه فرهنگ و هنر ایجاد می شود.

شعار سال: علی اصغر کار اندیش در حاشیه مراسم تجلیل از خبرنگاران گرمسار اظهار داشت: ایجاد اشتغال در بستر هنر و کسب درآمد در این حوزه یکی از مهم‌ترین رویکردهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی با اشاره به ایجاد ۳۷ هزار شغل در حوزه فرهنگ و هنر در کشور خاطرنشان کرد: این برنامه با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در سراسر کشور به ویژه در شهرستان‌های فعال و خلاق اجرایی می‌شود.

معاون وزیر ارشاد با اشاره به اینکه ۱۵۰ میلیارد تومان به عنوان یارانه کاغذ در سال ۹۲ تخصیص داده شد، تاکید کرد: امسال این مبلغ به ۲۲۴ میلیارد تومان افزایش یافته است که با توجه به افزایش میزان نشریات در کشور سیر یارانه کاغذ به صورت نزولی احساس می‌شود و این در حالی است که اعتبارات این بخش در مقایسه با سنوات گذشته با افزایش رو به رو بوده است.

وی با بیان اینکه سال ۹۲ بالغ بر دو هزار و ۴۰۰ نشریه فعال در کشور وجود داشت، اعلام کرد: این تعداد در سال ۹۷ به بیش از هشت هزار نشریه رسیده است و سهمیه یارانه کاغذ در نشریات کاهش یافته است.

کار اندیش افزود: زیر ساخت‌های لازم در حوزه فرهنگ و هنر مهیا شده است و در صدد رفع موانع موجود در حوزه کسب و کار هستیم.

وی ابراز داشت: بیش از ۸۰ مانع در حوزه کسب و کار شناسایی شده و تعدادی از آن‌ها رفع شده و تعدادی در حال پیگیری است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت دارایان، تاریخ 21 مرداد 97، کد مطلب: 715168:www.daraian.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین