پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۸۹۳۱
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵
جمال صالحی با اشاره به اینکه کار خرید گندم از ۱۰ تیرماه امسال آغاز شده است، گفت: پیش بینی ۹۰۰ هزار تن خرید گندم در سال زراعی‌جاری در استان ۱۰۰ درصد محقق شده است.
شعار سال: مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی کردستان از خرید ۹۰۵ هزار تن گندم در استان خبر داد و گفت: با این میزان خرید رکورد چهل سال اخیر در استان شکسته شد.

 جمال صالحی با اشاره به اینکه کار خرید گندم از ۱۰ تیرماه امسال آغاز شده است، گفت: پیش بینی ۹۰۰ هزار تن خرید گندم در سال زراعی‌جاری در استان ۱۰۰ درصد محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه آهنگ خرید روزانه گندم در استان بیش از ۱۵ هزار تُن است، عنوان کرد: تاکنون ۹۰۵ هزارتن گندم مازاد بر نیاز از کشاورزان استان خریداری شده که این میزان رکورد خرید این محصول در چهل سال اخیر در استان شکسته شد.

وی اظهارداشت: در بین استان های کشور از نظر خرید گندم استان کردستان در جایگاه سوم قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی کردستان بهای گندم خریداری شده از کشاورزان استان را ۱۱ هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال است، گفت: تاکنون پنج هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال آن به کشاورزان پرداخت شده است.

وی عنوان کرد: تاکنون ۱۸۰ هزارتن گندم مازاد بر نیاز استان به ۱۰ استان دیگر کشور از جمله مازندران، گیلان، تهران، کرمان، سیستان و بلوچستان، قم، البرز  صادر شده است.

صالحی با بیان اینکه همچنان در کمبود کامیون با مشکل مواجه هستیم،اظهارداشت: در حال حاضر ۲۹۰ کامیون کار حمل گندم را انجام می دهند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 24 مرداد 1397، کدخبر: 4373229 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین