پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۷۲۷
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۲
سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه از افزایش چهار برابری صدور روادید در مردادماه سال جاری نسبت به سال گذشته برای شهروندان کردعراقی خبرداد.

شعارسال: سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه از افزایش چهار برابری صدور روادید در مردادماه سال جاری نسبت به سال گذشته برای شهروندان کردعراقی خبرداد.

 سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه با اشاره به افزایش متقاضیان سفر به ایران در ماه‌های گذشته اعلام کرد در مردادماه سال جاری بیش از ۲۸۰۰ ویزا در روز برای شهروندان کرد عراقی در سلیمانیه صادر شده است که نسبت به زمان مشابه در سال ۱۳۹۶ شاهد افزایش ۴ برابری است.

براساس این گزارش در مردادماه ۱۳۹۶ روزانه ۶۳۰ روادید برای شهروندان کرد عراقی صادر شده است که افزایش آن به ۲۸۰۰ ویزا در روز نشان از حجم بالای سفر عراقی‌ها به جمهوری اسلامی ایران دارد.

این کنسولگری تاکید کرد که روابط فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی میان اقلیم کردستان عراق و جمهوری اسلامی ایران در حال افزایش است.

گفتنی است کاهش ارزش ریال در مقابل دلار در ماه‌های اخیر باعث افزایش مسافرت عراقی‌ها و از جمله شهروندان کرد عراقی به جمهوری اسلامی ایران شده است.

این افزایش به گونه‌ای است که مسافران ساعت‌ها باید در صف ورود به ایران در دروازه‌های رسمی منتظر بمانند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت انتخاب، تاریخ انتشار: 26مرداد1397 ، کدخبر: 424624: www.entekhab.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین