پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۰۳۵۱
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲
نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: من از موافقان استیضاح وزیر کار نبودم و متاسفانه امضای من را جعل کردند.

شعارسال: محمدمهدی زاهدی  اظهار داشت: پس از آنکه مطلع شدم امضای من در طرح استیضاح وزیر کار جعل شده، نامه ای خطاب به هیات رییسه مجلس نوشته و خواستار شناسایی و برخورد با این فرد هستم.

وی در پاسخ به این پرسش که چه کسی این جعل امضا را انجام داده است، گفت: این سوال را باید هیات رییسه پس از بررسی موضوع پاسخ دهد و من پیگیر موضوع خواهم بود.

لازم به توضیح است، تاریخ امضای نامه رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی روز شانزدهم مرداد ماه سال جاری را نشان می دهد.

متن نامه فوق به این شرح است:

هیات محترم رییسه مجلس شورای اسلامی

با سلام، حسب اطلاع فردی امضای اینجانب را در بحث استیضاح وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی جعل نموده است.

لذا خواهان شناسایی و برخورد با فردی هستم که چنین عمل ناشایستی را در مجلس شورای اسلامی انجام داده است.

با تشکر – محمدمهدی زاهدی

نماینده کرمان

16/5/97

نکته جالب توجه این است که این نامه فوق یک روز پیش از برگزاری طرح استیضاح علی ربیعی وزیر پیشین تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اطلاع هیات ریسه مجلس رسیده است، اما در زمان برگزاری جلسه علنی و مطرح شدن طرح فوق، اشاره ای به این موضوع نشد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری موج، تاریخ انتشار: 22 مرداد 1397 ، کدخبر: ۲۳۸۷۳۲ ، www.mojnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین