پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۱۶
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۹
استاندار آذربایجان شرقی گفت: تمامی فرمانداران و بخشداران می توانند با شناسایی افراد توانمند در حوزه نمایندگی مجلس شورای اسلامی از آن ها برای حضور در انتخابات و اعلام کاندیداتوری دعوت کنند.

شعار سال: اسماعیل جبارزاده ظهر پنج شنبه در دومین روز همایش فرمانداران، بخشداران و اعضای ستاد انتخابات استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل اظهار داشت: باید در تمامی مراحل برگزاری این انتخابات امانت را رعایت کرده و خدا را ناظر بر تمامی امورات ببینیم.

وی ادامه داد: همچنین باید نسبت به بحث های نظارتی نوعی نگاه همکارانه داشته باشیم و نگذاریم بین هیئت اجرایی و ناظران فاصله ای بیفتد و از تمامی فرمانداران و بخشداران می خواهیم نسبت به حفظ این ارتباط در تمامی مراحل برگزاری انتخابات هوشیار باشند.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه فرمانداران و بخشداران و کلیه مجریان انتخاباتی نباید در جریان انتخابات نظاره گر صرف باشند، گفت: باید انتخابات را در جریان شکل گیری آن و دعوت از افراد تاثیرگذار مهندسی کرد البته دولت هیچگاه دخالتی در نتایج نخواهد داشت اما عوامل انتخاباتی می توانند نسبت به دعوت از افراد تاثیرگذار و مطرح مناطق خود اقدام کنند.

جبارزاده ادامه داد: فرمانداران و بخشداران می توانند افراد توانمند مناطق خود را شناسایی کنند چرا که اکثرا این افراد خود برای شرکت در انتخابات قدم جلو نمی گذارند مگر اینکه از سوی معتمدین محل یا منطقه به حضور در انتخابات دعوت شوند.

وی افزود: باید از طریق معتمدین و علمای مناطق از این افراد خواسته شود که برای شرکت در انتخابات و اعلام نامزدی گام جلو بگذارند که البته تفاوتی نمی کند این افراد توانمند چه گرایشی داشته باشند بلکه آن چه مهم است دلسوزی این افراد برای کشور است.

استاندار آذربایجان شرقی اظهار داشت: فرمانداران و بخشداران به عنوان یکی از ارکان دولت باید در جریان برگزاری باشکوه انتخابات نقش آفرین باشند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسایت مهر ، تاریخ انتشار 23 مهر 1394،کد مطلب:2941596:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین