پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۸۲۳
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه سال آینده سال شکوفائی و رونق اقتصادی در کشور و منطقه خواهد بود، گفت: فعالان اقتصادی و تولید کنندگان و صاحبان صنعت استان خود را برای اجرای طرح های کلان عمرانی آماده کنند.

شعارسال : اسماعیل جبارزاده روز پنج شنبه درنشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی، افزود: با توجه به توافقات هسته ای و اجرای برجام از سال آینده در بخش های مختلف اقتصادی شاهد رونق خواهیم بود که برهمین اساس با برنامه ریزی های انجام شده در سطح استان در بخش های مختلف اقتصادی به ویژه در حوزه ساختمان و مسکن و همچنین بخش گردشگری تحولات مثبتی را انتظار داریم.

وی اظهارکرد: بر همین اساس باید فعالان اقتصادی دراین حوزه خود را آماده ورود به فضای جدید کسب و کارکنند تا ما مجبور نباشیم برای تامین نیازهای خود و نیروی کار از سایر استان ها کمک بخواهیم.
جبارزاده با تاکید بر اینکه بخش خصوصی به طور کامل مورد حمایت دولت و مدیریت استان است، گفت: دراین زمینه هر آنچه در توان داشته باشیم برای ورود بخش خصوصی به عرصه عمران و آبادانی استان انجام می دهیم تا سرمایه گذاری خصوصی و البته خارجی برای فعالیت دراستان هیچ دغدغه کاری و نگرانی نداشته باشند.
وی به همکاری بانک های عامل با دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی استان تاکید و اظهارکرد: دراین رابطه بخشنامه های بانک ها باید مطابق با قوانین و مقررات دولت و بانک مرکزی باشد تا روند کارها و اعطای تسهیلات به فعالان اقتصادی به راحتی و بدون مشکل پیش برود.
جبارزاده با بیان اینکه مدیریت استان به هیچ عنوان راضی نیست بانک ها را به دلیل عدم همکاری و همراهی به نهادهای بازرسی و نظارتی معرفی کند، گفت: بهترین راهکار برای حل مشکلات دراین زمینه هماهنگی و همدلی است.

وی، حمایت از جامعه کارگری را از جمله اولویت های مهم استانداری آذربایجان شرقی اعلام کرد و افزود: ما به جامعه کارگری استان اطمینان می دهیم که هیچ واحد تولیدی و صنعتی واگذار نخواهد شد مگر اینکه حق و حقوق کارگران لحاظ شده و حتی یک کارگر از واحدهای مزبور بیکار نشده و طرح های توسعه ای آنها متوقف نشود.

جبارزاده اضافه کرد: علاوه بر استانداری، دستگاه قضائی استان و دادستانی تبریز نیز با حساسیت تمام و جدیت موضوع واگذاری های واحدهای تولیدی و صنعتی را پیگیری کرده و اجازه نخواهند داد تا حق و حقوق کارگران از بابت این واگذاری ها پایمال شود.

نحوه تهاتر بدهی مالیات بر ارزش افزوده شرکت های مهندسی و پیمانکاری، اقدامات انجام شده در راستای مصوبات قبلی شورا، پیشنهاد وضع آیین نامه ویژه حمایت از صادرات بنگاه های کوچک و متوسط صادرات خدمات، پیشنهادات اصلاحی درباره آیین نامه اجرایی واگذاری شرکت ها طبق اصل 44 قانون اساسی و مشکلات شرکت تعاونی سهام عدالت شهرستان تبریز در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از نصر نیوز ، تاریخ انتشار پنجشنبه 15 بهمن 1394 ، کد مطلب : 45607 : www. nasrnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین