پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۸۶۷
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹
فراخوان طراحی نشان (لوگو) به مناسبت انتخاب تبریز از سوی سازمان همکاری اسلامی به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ اعلام شد.

شعارسال : با توجه به اینکه سازمان همکاری اسلامی تبریز را به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ انتخاب کرده است، کسب این عنوان برای شهر تبریز و کشور ایران، فرصتی را فراهم می کند تا با گسترش تعاملات بین المللی، این شهر را به عنوان مقصد مهم گردشگری در گستره جهان معرفی کند

به همین منظور دبیرخانه شورای سیاست گذاری تبریز پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی ۲۰۱۸، در نظر دارد طراحی نشان این رویداد مهم بین المللی را در راستای معرفی هرچه بیشتر تبریز، به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ را به مسابقه بگذارد. لذا از اساتید، هنرمندان و هنرجویان خلاق دعوت می شود تا در این مسابقه شرکت کنند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات فراخوان و نحوه ارسال آثار می توانند به وب¬سایت اینترنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی به آدرس www.eachto.org مراجعه کنند.

طراحی نشان تبریز ۲۰۱۸ با همکاری استانداری آذربایجان شرقی، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی و شهرداری تبریز برگزار خواهد شد.

آخرین مهلت ارسال آثار ۱۵ اسفند ماه ۱۳۹۴ و زمان اعلام نتایج: ۲۵ اسفند ماه ۱۳۹۴ اعلام شده است، علاقه مندان می توانند آثار خود را به نشانی دبیرخانه، تبریز- میدان ساعت- خیابان مقصودیه- پشت عمارت شهرداری- خانه تاریخی حیدرزاده ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن دبیرخانه، ۳۵۵۴۶۰۴۰-۰۴۱ تماس حاصل کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی آذربایجان شرقی " آذر قلم " ، تاریخ انتشار چهار شنبه 14 بهمن 1394 ، کد مطلب :39435 : www. azargalam.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین