پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۱۷۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷
سید محمد حسینی لیدر گروه ضد انقلاب ری استارت به اتهام ترور شیمیایی منصور اسانلو، یکی از فعالان ضدانقلاب دستگیر شد

شعارسال:سید محمد حسینی لیدر گروه ضد انقلاب ری استارت به اتهام ترور شیمیایی منصور اسانلو، یکی از فعالان ضدانقلاب دستگیر شد.

سید محمد حسینی، لیدر گروه ضد انقلاب ری‌استارت توسط پلیس اف بی آی در ایالات متحده به اتهام ترور شیمیایی منصور اصانلو، یکی از فعالان ضدانقلاب دستگیر شد. وی روز کارگر با یک خودرو در نیویورک تصادف کرد و دچار شکستگی جمجمه شد. برخی رسانه‌های غربی این تصادف را «حمله از پیش‌طراحی شده» می‌دانستند اما اف‌بی‌آی پلیس فدرال آمریکا احتمال عمدی بودن حمله را تایید یا رد نکرده بود. حال برخی از منابع خبری مدعی شده‌اند که حسینی در یکی از فرودگاه‌های آمریکا در حالی که قصد ترک این کشور را داشته است، به جرم حمله به اصانلو دستگیر شد. پیش از این نیز جعفری دولت آبادی در خصوص تعقیب قضایی سرکرده یک گروهک ضدانقلاب [سید محمد حسینی] از طریق پلیس اینترپل توسط دادسرای تهران، از درخواست دادسرای تهران از پلیس بین‌الملل برای دستگیری و استرداد این سرکرده گروهک ری‌استارت، خبر داده بود. او در این زمینه گفته بود: غرب باید به این سؤال پاسخ دهد که چگونه است اگر کسی در ایران کوچکترین اقدامی می‌کند، رسانه‌های دنیا پر می‌شود؛ اما امروز سرکرده این گروهک در آمریکا نشسته و دستور غارت، تخریب و تحریق اموال عمومی و خصوصی را می‌دهد و هیچ کس به او کاری ندارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسکانیوز، تاریخ انتشار3شهریور97، کدخبر: 966418، www.iscanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
0
0
ا.ف75
این که خودش ضد انقلاب بود به قول خودش چرا یکی دیگه رو که همین نقش رو داشت ترور کرد؟ ترور شیمیایی دیگه چیه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین