پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۲۱۵۲
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۴
معاون خدمات شهری شهرداری خرم‌آباد می‌گوید: سود زیاد باعث شده که برخی‌ها روی به دست‌فروشی بیاورند و به‌علت بحث بیکاری نمی‌توانیم زیاد با آنان مقابله کنیم.

شعارسال: فرشید خدامرادی ، اظهار کرد: برخی‌ها از اینکه ندار هستند، دست‌فروشی نمی‌کنند و چون درآمد زیادی دارد روی به این کار آورده‌اند.

وی تصریح کرد: یک سری هزینه‌ها ازجمله عوارض، پول آب، گاز، برق، اجاره مغازه و... را نمی‌دهند و عمده کسانی که با سد معبر دست‌فروشی می‌کنند، مغازه‌دار هستند که جلوی مغازه را اشغال کرده و با قیمت پایین‌تر نسبت به مغازه، اجناس را به فروش می‌رسانند.

خدامرادی تأکید کرد: سود زیاد باعث شده که برخی‌ها روی به دست‌فروشی بیاورند و به‌علت بحث بیکاری نمی‌توانیم زیاد با آنان مقابله کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری خرم‌آباد یادآور شد: در بازار هفتگی دست‌فروشان شناسنامه‌دار فعالیت می‌کنند و تقریباً ساماندهی شده‌اند.

وی بیان کرد: به دنبال راهکار مناسبی برای مقابله با این موضوع هستیم اما باید بحث درآمد دست‌فروشان و کسانی که در کنار خیابان با وسیله نقلیه میوه می‌فروشند را هم درنظر بگیریم.

خدامرادی خاطرنشان کرد: چندین محله دست‌فروش زیادی فعالیت دارند اما در اکثر میادین و خیابان‌ها هم رد پایی آنان مشاهده می‌شود.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 6شهریور 97، کدمطلب: 97060602619،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین