پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۵۲۳۱۶
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴
یک منبع آگاه اعلام کرد هند قصد ندارد واردات نفت از ایران را متوقف کند و انتظار می‌رود در دیدار هفته آینده مقامات هندی با مقامات آمریکایی تکلیف واردات نفت این کشور از ایران مشخص شود

شعارسال:یک منبع آگاه اعلام کرد هند قصد ندارد واردات نفت از ایران را متوقف کند و انتظار می‌رود در دیدار هفته آینده مقامات هندی با مقامات آمریکایی تکلیف واردات نفت این کشور از ایران مشخص شود.

به نقل از رویترز، قرار است هفته آینده مذاکرات موسوم به ۲+۲ شامل وزرای امور خارجه و دفاع هند و همتایان آمریکایی آنها برگزار شود.

منبع آگاه از دولت هند می‌گویند به طور قطع ما واردات نفت از ایران را قطع نمی‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که کی قرار است هند درباره واردات نفت از ایران تصمیم‌گیری کند، گفت: در این مذاکرات که بالاترین سطح از مذاکرات بین دو کشور است و تکلیف واردات نفت از ایران مشخص خواهد شد. آمریکا در تلاش است تا همه مشتریان نفت ایران را مجبور کند تا خرید نفت از جمهوری اسلامی را به صفر برساند.

هند دومین مشتری نفت ایران پس از چین محسوب شده و هنوز درباره میزان واردات نفت از ایران در سایه تحریم‌ها تصمیم‌گیری نکرده است و در تلاش است تا از آمریکا مجوز ادامه واردات نفت از ایران را دریافت کند.

ترامپ تهدید کرده است هر کسی با ایران معامله کند دیگر اجازه معامله با آمریکا را نخواهد داشت. قرار است تحریم‌ها علیه ایران از ۴ نوامبر اعمال شود. بسیاری از کشورهای حاضر در توافق هسته‌ای با ایران در تلاش هستند تا تأثیر تحریم‌ها علیه این کشور را کاهش داده و از شرکت‌های خود خواسته‌اند از ایران خارج نشوند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته سایت تابناک، تاریخ انتشار7شهریور97، کدخبر: 829380، www.tabnak.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین