پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۲۵۷۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۱
به مناسبت هفته دولت، موزه چاپ و نشر بوشهر به بهره‌برداری رسید.
شعارسال: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر صبح پنجشنبه در آئین افتتاح این موزه اظهار داشت: استان بوشهر دارای تاریخی درخشان و میراثی ماندگار است.

ناصر امیرزاده با اشاره به اجرای پروژه مرمت عمارت علوی بوشهر خاطرنشان کرد: این پروژه با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال از سال ۹۵ آغاز شد که امروز شاهد تکمیل و بهره‌برداری از آن هستیم.

وی با اشاره به اینکه پروژه مرمت عمارت علوی بوشهر برای استفاده به‌عنوان موزه چاپ و نشر تکمیل شده است، افزود: این پروژه در سه مرحله استحفاظی و استحکام، مرمت تکمیلی و طرح احیا اجرا شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر با بیان اینکه عمارت علوی در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده است، بیان کرد: عمارت علوی مربوط به اواخر دوره قاجار است.

وی با بیان اینکه مساحت عمارت علوی ۵۷۲ مترمربع و اعیان آن نیز ۴۷۰ مترمربع است ادامه داد: یکی از مهمترین برنامه‌های ما مرمت و احیا تاریخی استان بوشهر که تاکنون اقدامات بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 8 شهریور 1397 ، کدخبر: 4389477 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
0
0
ا.ف75
واقعا چقدر نیاز داریم که به فرهنگمون برسیم!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
0
0
چه خوب به امید افتتاح بیشتر این نوع موزه ها در سراسر ایران
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین