پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۵۳۱۶
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» گفت: حمایت از صنایع و تولیدات داخلی سیاست و رویكرد محوری دولت در راستای تحقق اصل اقتصاد مقاومتی است.

شعارسال: محمدرضا نعمت زاده روز شنبه در جریان بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرك صنعتی صفادشت شهرستان ملارد افزود: افزایش سطح كیفی تولیدات داخلی با هدف افزایش میزان صادرات كالا نیز از جمله الزامات اساسی در زمینه رونق فعالیت های اقتصادی مبتنی بر ظرفیت ها و توانمندی های بومی است.
وی تصریح كرد: مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی كشور نیز باید با افزایش كیفیت محصولات، ضمن تامین نیاز داخلی زمینه برای حضور فعال و موثر تولیدات داخلی در بازارهای جهانی را فراهم كنند.
نعمت زاده افزود: ایجاد رونق اقتصادی و عبور از ركود به عنوان یكی از دستاوردهای اصلی تحقق اصل اقتصاد مقاومتی مستلزم حمایت دولت و همراهی و همكاری تمامی فعالان بخش های تولیدی و صنعتی است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینكه شاخص صادرات محصولات تولیدی در مقایسه با جمعیت كشور ناچیز است گفت: دولت برنامه ریزی جامع و هدفمندی را برای حمایت از تولید كنندگان و صنعت گران داخلی در راستای تحقق اصل اقتصاد مقاومتی و دستیابی به رونق اقتصادی انجام داده است.
محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز در سفر به شهرستان ملارد، از برخی واحدهای تولیدی و صنعتی شهرك صنعتی صفادشت دیدن كرد.
براساس برنامه اعلام شده، قرار بود در جریان این سفر عملیات اجرایی احداث شهرك صنعتی ملارد(روبری شهرك صنعتی شهریار) نیز با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسئولان محلی آغاز شود، كه این برنامه لغو شد.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا)، تاريخ انتشار: 4 اردیبهشت 1395، کد خبر: 82046032، www. irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین