پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۴۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: بخشی از تلاش‌ها و تهدیدهای دشمنان در راستای به بن‌بست کشاندن انقلاب اسلامی 40 سال است امتحان می‌شود و نتیجه‌ای نداشته و نخواهدداشت.
شعارسال: سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی در تحلیل بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در تأکید بر عدم وقوع جنگ علیه ایران، گفت:‌ جمهوری اسلامی ایران در یکی از مهم‌ترین و قدرتمندترین مقاطع تاریخی به‌سر می‌برد و به خاطر همین قدرت بالا، مورد هجمه همه‌جانبه دشمنان قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با بیان این مطلب که نظام اسلامی ایران، قدرتمندترین نظام سیاسی است، تصریح کرد: دشمنان تلاش می‌کنند تا این نظام قدرتمند را دچار فرسایش کنند و اولین قدم در این راستا، دخالت در دیدگاه‌ها، شناخت مردم و تلاش برای القای ضعف جمهوری اسلامی در اذهان عمومی است و همچنین می‌خواهند مردم را از وقوع حمله نظامی بترسانند و این‌گونه به ملت ایران تلقین کنند که برای جلوگیری از وقوع جنگ باید تسلیم شویم.

وی ادامه داد: درون‌مایه این موضوع غلط است و دشمن هیچ‌گاه نمی‌تواند تصور جنگ با ایران را در ذهن بپروراند. ملت ایران، ملتی نیست که با تهدید به جنگ وادار به تسلیم شود.

وحیدی چهلمین سال عمر انقلاب اسلامی را نشانه بلوغ نظام دانست و گفت: بخشی از تلاش‌ها و تهدیدهای دشمنان در راستای به بن‌بست کشاندن انقلاب اسلامی 40 سال است امتحان می‌شود و نتیجه‌ای نداشته و نخواهدداشت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 12 شهریور 1397 ، کدخبر: 430260 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
0
0
واقعا بعد این همه سال ایران ثابت کرده این اقدامات تاثیری نداره م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین