پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۴۳۸۸
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳
عضو هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان از بررسی ویژه شکایت جمعی از نمایندگان درباره نطق ساختار شکنانه پروانه سلحشوری و غلامرضا حیدری در اولین فرصت خبر داد.

شعار سال: حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: پس از نطق ساختار شکنانه خانم سلحشوری و آقای حیدری در صحن علنی هفته گذشته مجلس،‌ جمعی از نمایندگان نامه‌ شکایتی به هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان ارسال کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه در این خصوص به هیأت شکایت رسیده باید حتما مورد رسیدگی قرار گیرد.

عضو هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: پس از بررسی‌های انجام شده،‌ با توجه به اقداماتی که در حیطه وظایف هیأت نظارت است قطعا موارد لازم را اعمال خواهیم کرد.

سلیمی همچنین اعلام کرد: در اولین فرصتی که نشست هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان تشکیل شود ما این مسئله را بررسی خواهیم کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 16 شهریور 97، کدمطلب: 13970616000217، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین