پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۴۵۱۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲
نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صادرات ۲۵ درصدی کشور از طریق مرز ماهیرود، گفت: باید مرز خراسان جنوبی به کانون و موتور اشتغال استان تبدیل شود
شعارسال:نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صادرات ۲۵ درصدی کشور از طریق مرز ماهیرود، گفت: باید مرز خراسان جنوبی به کانون و موتور اشتغال استان تبدیل شود.

حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی بعد از ظهر پنج شنبه در دیدار با مدیرکل گمرکات خراسان جنوبی اظهار داشت: در حال حاضر صادرات استان از مرز ماهیرود به کشور افغانستان بیش تر از مرز سرخش و دوقارون است.

وی با بیان اینکه این موفقیت جای بسیار خوشحالی برای مردم استان دارد، بیان کرد: فرهنگ تجارت در استان نیازمند فرهنگ سازی است.

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در حال حاضر مردم و بخش خصوصی در تجارت استان نقش چندانی ندارند که باید در این زمینه فرهنگ سازی انجام شود.

عبادی تأکید کرد: مردم می توانند در بحث صادرات و واردات کالاهای مورد نیاز مشارکت و شرکت های گسترده ای در این زمینه در مرز احداث کنند.

وی همچنین به صادرات ۲۵ درصدی کشور از طریق مرز ماهیرود اشاره کرد و گفت: این ظرفیت بسیار خوبی است که باید به بهترین وجه از آن استفاده کرد.

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خراسان جنوبی دارای محصولات استراتژیک و منحصر به فردی بوده که در کشور بی رقیب است، عنوان داشت: اگر از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم اشتغال استان رونق خواهد یافت.

عبادی اظهار امیدواری کرد: مرز خراسان جنوبی به کانون و موتور اشتغال استان تبدیل شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 15شهریور 97، کدخبر: 4395948، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
0
0
با برنامه و مدیریت درست میشه اینکارو کرد
س.ق76
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
0
0
ولی کو گوش شنوا الان دیگه اقازاده ها ونور چشمی ها فقط مشغول میشن اشتغال برای مردم عادی فقط رویاست م.ق71
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
0
خداکنه واقعا این اتفاق بیافته و حداقل اشتغالزایی برای مردم این استان بیشتر اتفاق بیافته!!
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین