پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۴۳۲
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲
فرمانده مرزبانی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه قاچاق کالا در حوزه مرزهای استان در حد صفر است گفت: در حال حاضر با تلاش‌های سپاه و مرزبانی امنیت پایدار در مرزهای استان خراسان جنوبی برقرار است.

شعار سال: سرهنگ علی‌اصغر مسروری صبح امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان جنوبی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده‌های شهدا و شهدای مرزبانی اظهار داشت: جایگاه شهدا بسیار ارزشمند و شهدای مرزبانی شهدای مظلومی هستندکه امنیت کشور را مدیون این شهدای مرزبانی هستیم.

وی افزود: نیروهای ما در مرزبانی با علاقه و به طور شبانه‌روزی از 465 کیلومتر مرز خراسان جنوبی با کشور افغانستان محافظت کرده و در ادامه راه همرزمان شهیدمان تا پای جان و تا آخرین قطره خون از مرزهای کشور و استانمان دفاع می‌کنیم.

فرمانده مرزبانی خراسان جنوبی گفت: در حراست و امنیت از مرزهایمان لحظه‌ای کوتاه نمی‌آییم و جای بسی افتخار است که مرزبانان با روحیات عالی و بهره‌گیری از روحیات رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس در حفظ و تامین امنیت مرزها توجه زیادی دارند.

مسروری افزود: با عنایت خدا و امام زمان(عج) و بهره‌گیری از فرامین فرمایشات رهبری، هوشیاری و آمادگی مرزبانان خراسان جنوبی و حمایت عشایر و مرزنشینان سبب شده تا مرزهای استانخراسان جنوبی از امنیتی پایدار برخوردار بوده و جای هیچ نگرانی و دغدغه وجود ندارد وبا همکاری خوب سپاه پوشش امنیتی خوبی در مرزهای استان ایجاد کردیم اقدامات کنترلی و مراقبتی از مرزها افزایش یافته است.

وی بیان کرد: با وجود توطئه‌های دشمن با همکاری اربابابشان و هزینه‌های هنگفت و اعزام مزدوران با به راه انداختن جنگ‌های نیابتی و اقدامات تروریستی،دشمنان تاکنون به اهداف شوم خود دست نیافته و موفق نبوده‌اند و مرزبانی با درک موقعیتفعلی و اشرافیت به تحولات منطقهدر حوزه مسئولیت خود تمامی توان را برای کنترل مرزها به‌کار گرفته و نخواهیم گذاشت دشمنان قسم خورده به اهداف خود در منطقه دست یابند.

فرمانده مرزبانی خراسان جنوبی گفت: امروز مرزها از امکانات فنی و الکترونیکی پیشرفته روز که به دست جوانان کشور ساخته شده است استفاده کرده و مرزبانی هرگونه تحرکات را در مرزهاکنترل می‌کنند.

مسروری افزود: ارتباط و تعامل با کشور افغانستانبا تکیه براصل رعایت حسن همجواری وجود دارد و با تلاش مدیران حوزه‌های اقتصادی استان خراسان جنوبی و مرزبانی، به سبب امنیت پایدار موجود مبادلات اقتصادی صادرات کالا به افغانستان انجام شده که خود سبب رونق زندگی ومعیشت مرزنشینان شده است.

وی بیان کرد: قاچاق کالا در حوزه مرزبانی استان خراسان جنوبی جایگاهی ندارد و در حد صفر است و در حوزه برخورد با قاچاق و موادمخدر تلاش‌ها و کنترل‌های لازم انجام می‌شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 30 خرداد 96، کد مطلب: 1441444:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین