پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۱۱۹
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
جانشین فرمانده نیروی انتظامی، یکی از اولویت های ناجا را توجه به مناطق امنیتی از جمله جنوب شرق کشور عنوان کرد و گفت: یگان ویژه سرشار از شادابی، تلاش، تعبد و ولایت مداری است.

شعار سال: سردار "اسکندر مومنی" در جمع کارکنان یگان ویژه سیستان و بلوچستان ضمن تبریک دهه کرامت، اظهار داشت: زحمات و تلاش های شما در این نقطه از کشور فراموش نخواهد شد و در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار است.

وی افزود: خدمت در نیروی انتظامی بسیار ارزشمند و دارای اجر و ثواب فراوانی است، همچنین خدمت در سیستان و بلوچستان که بوی ایثار و شهادت، هر لحظه حس می شود حال و هوای دیگری دارد.

این مقام عالی انتظامی کشور با اشاره به اینکه خدمت در نیروی انتظامی به ویژه در سیستان و بلوچستان، جایگاه ویژه ای دارد، یکی از اولویت های ناجا را توجه به مناطق امنیتی از جمله جنوب شرق کشور دانست.

سردار مومنی خاطرنشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی در خط مبارزه با دشمنان و ایجاد امنیت پایدار در جامعه سختی های زیادی را متحمل می شوند که این روحیه بالا و جهادی بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

جانشین فرمانده ناجا در خاتمه با اشاره به مانور میدانی کارکنان یگان ویژه سیستان و بلوچستان، بیان کرد: مجموعه یگان ویژه ناجا بالاخص استان سرشار از شادابی، نشاط، چابکی و روحیه ولایت مداری است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار 9 مرداد 96، کدمطلب: 517779:www. ilna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین