پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۲۴۳
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
سردار محمدرضا اسحاقی امروز در آئین تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی استان خوزستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و نیز شهدای مدافع حرم اظهار داشت: از همه مردم خون گرم و ولایتمدار مردم خوزستان به منظور همراهی برای حفظ امنیت در استان تشکر و قدردانی میکنم.

شعار سال: وی افزود: خدا را شاکریم در محیطی قرار داریم که دستگاه‌ها نهایت همکاری را با ما داشتند به طوری که در همه حال حمایت‌ها از همه نهادهای دولتی و غیردولتی را نیز داشتیم.

فرمانده سابق نیروی انتظامی استان خوزستان بیان کرد: همچنین از خداوند می‌خواهم همچنان خدمتگزار مردم باشم.

وی ضمن آرزوی توفیق و سربلندی از خداوند منان برای همه حضار گفت: عرصه نیروی انتظامی عرصه وسیعی است بنابراین اگر قصور و یا کوتاهی داشته‌ام حلالیت می‌طلبم.

برنامه‌ریزی‌ها متناسب با شرایط خاص خوزستان باشد

غلامرضا شریعتی نیز در این جلسه اظهار داشت: احترام و اهتمام به سطح امنیت و کسانی که امنیت را حفظ و ایجاد می‌کنند بر هیچکس پوشیده نیست.

استاندار خوزستان افزود: فصل مهمی در فرمان معروف حضرت امیرالمومنین(ع) به مالک اشتر به فرماندهان، سربازان و مسئولان امنیت و نیز مرزداران اختصاص دارد که نشانی از موقعیت مهم این افراد است و امیدواریم که همه عزیزان ما نیز در مسیر حضرت امیر(ع) گام بردارند.

وی با بیان اینکه تامین امنیت از حقوق اصلی مردم و وظیفه حکومت و دولت است، عنوان کرد: همگان باید برای ایجاد شرایطی که این افراد به تامین امنیت بپردازند، تلاش کنیم.

شریعتی عنوان کرد: نیروی انتظامی، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج)، اطلاعات، قرارگاه و دستگاه‌های قضایی از هیچ کوشش و همکاری بین بخشی برای بالا بردن نظم عمومی در جامعه دریغ نمی‌کنند.

استاندار خوزستان با اشاره به برگزاری انتخاباتی بدون کمترین مشکل در استان و نیز برگزاری مراسم اربعین به همت نیروی انتظامی عنوان کرد: خوزستان یک استان ویژه است و به علت استعدادهایش بروز مسائل نیز زیاد است بنابراین تامین امنیت در استان برنامه‌های خاص و نوع نگرش خاص به استان را می طلبد.

وی افزود: از این بابت باید متناسب با شرایط استان برنامه ریزی شود و در مدیریت این برنامه‌ها از هیچ کوششی فروگذاری نکنیم.

شریعتی در پایان تصریح کرد: از سردار اسحاقی تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم که فرمانده جدید نیروی انتظامی استان همچون سردار اسحاقی با همراهی کمک کار خوبی برای تامین امنیت در استان باشند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 31 مرداد 96، کد مطلب: 1498496:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین