پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۹۵۴
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶
استاندار خوزستان گفت: با تصویب آزادراه اهواز ـ ایذه ـ لردگان در هیئت دولت به توسعه این جاده در آینده امیدواریم.

شعار سالغلامرضا شریعتی ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه پل هلایجان این شهرستان با اشاره به تاخیر به وجود آمده در افتتاح این پروژه اظهار داشت: به دلایل مختلفی افتتاح این پروژه با تاخیر 6 ماهه مواجه شد و طبق وعده‌های پیشین در دهه فجر و عید نوروز افتتاح نشد که به همین دلیل از مردم ایذه عذر می‌خواهم.

وی با اشاره به لزوم توسعه زیرساخت‌های شهرستان ایذه تصریح کرد: در ایذه و باغملک باید چند کار زیرساختی مهم انجام شود که به واسطه این اقداماتبتوان به توسعه همه جانبه این شهرستان‌ها امیدوار شد.

استاندار خوزستان با اشاره به طرح توسعه جاده‌های برون استانی و برون شهری در خوزستان بیان کرد: جاده 4 بانداهواز باغملک به ایذه در دستور کار قرار گرفته و به جد پیگیر تحقق این پروژه هستیم، همچنین با تصویب آزادراه اهواز ـ ایذه ـ لردگان در هیئت دولت به توسعه این جاده در آینده نیز امیدواریم.

شریعتی با بیان اینکه تصویب و تامین آب برخی از مناطق استان خوزستان می‌تواند سبب رونق کشاورزی و توسعه آب آشامیدنی شود، گفت: با توجه به اینکه این طرح به تصویب رسیده است مرحله بعدی جذبسرمایه‌گذار است که کار دشواری است البته پس از ورود شرکت‌های خارجی به عنوان سرمایه‌گذار می‌توان بهمدت 3 سال شاهد اتمام و عملی شدن طرح بود.

وی با اشاره به مشکلات موجود زیرساختی در استان خوزستان بیان کرد: در مقطعی از زمان استان خوزستان در بحث برخی از شاخص‌ها بالاتر از بسیاری از مناطق کشور بود، دلایل مختلف از جمله جنگ تحمیلی سبب از بین رفتن این داشته‌ها و عقب ماندگی این استان شد و بعد از جنگ نیز برای توسعه خوزستان آن‌گونه که باید کار انجام نشد.

شریعتی عنوان کرد: خوزستان پس از جنگ به اندازه آنچه که حقش بودتوسعه نیافت،از این رو باید با همت و تلاش‌هایی که دولت برای توسعه کشور انجام می‌دهد سهم استان را دریافت کنیم، زیرا در این موارد استانی که تلاش بیشتری کرده باشد به نتیجه بهتری خواهد رسید.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 26 شهریور 96، کدمطلب:1522200، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین