پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۴۹۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۴
آن دسته از حجاج که سفر زیارتی خود را با عنوان مدینه‌بعد سپری می‌کنند، پس از ۲روز اقامت در شهر مکه، زیارت دوره خود را با حضور در اماکن تاریخی از جمله قبرستان ابوطالب، کوه‌های نور و ثور، غار حراء و مسجد‌الحرام به پایان می‌رسانند.

شعارسال: قبرستان حَجون(قبرستان ابوطالب) که در شمال‌شرق شهر مکه قرار دارد، مدفن چند تن از اجداد و صحابه مشهور پیامبر مکرم اسلام(ص) و حضرت خدیجه‌کبری(س) می‌باشد.

غار حراء که در بالاترین نقطه جبل‌النور قرار گرفته است، محل عبادت پیامبر اعظم(ص) و بعثت یافتن ایشان در شب ۲۷رجب سال ۴۰ ام عام‌االفیل و نزول جبرئیل‌امین است.

غار ثور که در فاصله دورتری نسبت به مسجدالحرام واقع شده است، محلیست که پیامبر مکرم اسلام(ص) در لیلة‌المبیت به آنجا رفته و بوسیله معجزه الهی، کفار و مشرکان نتوانستند به داخل این غار دست یابند.












































شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 15 شهریور 1397 ، کدخبر: 13970615000793، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
0
خدا روشکر حج امسال هم باشکوه برگزار شد ومشکلی پیش نیومد م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین