پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۵۰۳۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶
استاندار فارس با یادآوری اینکه فعالیت های برجسته نظام اقتصادی در کشورهای پیشرفته از ابتدا بر بنیان تعاونی ها شکل گرفته است، گفت: پویایی تعاونی ها زمینه ساز ایجاد اشتغال، تولید و رونق اقتصادی است.

شعارسال: مهندس اسماعیل تبادار در مراسم افتتاح 608 واحد مسکونی تعاونی های مسکن نیروی انتظامی و فرهنگیان در شیراز با تبریک هفته تعاون افزود: تعاون منشاء همه خوبی ها و رفتارهای پسندیده و نیکی ها است و بر مبنای آموزه های دین مبین اسلام زمینه پرهیز از امور ناپسند و دشمنی ها را فراهم می کند.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به وجود پنج هزار و 500 تعاونی و عضویت بیش از 2 میلیون نفر از جمعیت استان در این تعاونی ها، گفت: با توجه به اهمیت تعاونی در ابعاد مختلف توسعه انتظار می رود عضویت نزدیک به 50 درصد از مردم استان در تعاونی های مختلف اثربخشی فراوانی داشته باشد.

مهندس تبادار با تاکید بر اینکه تعاونی در معنای اثربخش آن باید در همه زمینه ها از جمله تولید، صنعت، مسکن، کشاورزی و... گسترش یابد، اظهارکرد: تعاونی به معنای استفاده از منابع حداقلی برای دستیابی به نتیجه حداکثری و گردهم آوردن انرژی های پراکنده است.

وی با تقدیر از مسئولان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان که زمینه پویایی بسیاری از تعاونی های غیرفعال را ایجاد کرده اند، تاکید کرد: دلایل ایجاد موانع در روند فعالیت تعاونی ها و همچنین راهکارهای برون رفت از این مشکلات نیز باید توسط دست اندرکاران بررسی شود.

استاندار فارس تامین مسکن را یکی از ضروری ترین و مهمترین نیازهای زیستی انسان دانست و گفت: مردم نیز بر اساس اهمیت این موضوع از مسئولان انتظار دارند زمینه تامین این نیاز ضروری را فراهم کنند.

مهندس تبادار همچنین با اشاره به زمان طولانی از تامین زمین تا ساخت مجتمع مسکونی 64 واحدی تعاونی مسکن نیروی انتظامی ابراز امیدواری کرد مجتمع مسکونی که همزمان با افتتاح این پروژه کلنگ زنی شده در اسرع وقت به متقاضیان تحویل داده شود.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون مسایل و مشکلات مسکن مهر گفت: از 112 هزار مسکن مهر استان فارس تنها چهار هزار واحد باقی مانده است که بعضی مشکلات در این واحدها باقی مانده وجود دارد که باید با همت دست اندرکاران برطرف شود.

استاندار فارس با بیان اینکه از 29 هزار و 300 واحد مسکن مهر متعلق به تعاونی های مسکن تنها هزار و 700 واحد باقی مانده که هزار و 400 واحد از این تعداد نیز پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد دارند، گفت: این موضوع نشان دهنده همت مسئولان برای حل مشکلات است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار: 17 شهریور 1397 ، کد خبر: 750804 ، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
ا.ف75
واقعا فارس میتونه زمینه ساز ایجاد بسیازی از شغل هایی بشه که تو کشور بهش نیاز هست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
0
0
به شرطی که واقعا بهشون توجه بشه وبهشون تسهیلات بدن م.ق71
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
0
0
کاش این پویایی در همه ی استانها روزبه روز بیشتر شه.
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین