پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۷۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس از افتتاح و آغاز به کار بیش از ۲۶۲ میلیارد تومان پروژه بنیاد مسکن در استان فارس همزمان با آغاز دهه حساب ۱۰۰ در سال ۹۷ خبر داد.

شعارسال: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس از افتتاح و آغاز به کار بیش از ۲۶۲ میلیارد تومان پروژه بنیاد مسکن در استان فارس همزمان با آغاز دهه حساب ۱۰۰ در سال ۹۷ خبر داد.

عطا‌الله زمانی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با بیان اینکه همزمان با آغاز دهه حساب 100 بیش از 262 میلیارد تومان پروژه مختلف بنیاد مسکن در حوزه روستایی و شهری در استان فارس افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود، اظهار داشت: اجرای طرح هادی در 32 روستا، اهدا سند مالکیت در روستاهای 3 شهرستان شیراز، فراشبند و زرین‌دشت از جمله برنامه‌های این دهه است.

وی با بیان اینکه افتتاح 560 واحد مسکونی شهری و کلنگ‌زنی 66 واحد مسکونی دیگر با اعتبار بیش از 26 میلیارد تومان از جمله پروژه‌های بنیاد مسکن فارس در دهه حساب است، افزود: افتتاح پروژه 408 واحدی مرودشت، 102 واحدی سلطان‌آباد شیراز، 30 واحدی نارنجستان داراب، 30 واحدی امام سجاد داراب، 36 واحدی گلستان شیراز و 20 واحدی خنج از جمله این پروژه‌ها است.

زمانی با بیان اینکه در استان فارس 2376 روستای بالای 25 خانوار وجود دارد که در سال 96 همه این روستاها دارای طرح هادی شده است، گفت: سال گذشته در بیش از 1000 روستای استان عملیات اجرایی طرح هادی با هزینه‌کرد 70 میلیارد تومان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون 264 هزار جلد سند روستایی در استان فارس صادر شده که در واقع شامل 63.7 درصد املاک روستایی استان می‌‌شود و در شهرهای زیر 25 هزار نفر نیز تاکنون 23 هزار و 900 جلد سند صادر شده است، عنوان کرد: امسال نیز 3 هزار جلد سند روستایی و 4400 جلد سند شهری در استان فارس صادر می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس با بیان اینکه تاکنون 89 هزار و 500 قطعه زمین به روستاییان واگذار شده و 21.5 درصد خانوارهای روستایی از خدمات واگذاری زمین بهره‌مند شده‌اند، گفت: در سال 97 نیز 2 هزار قطعه زمین به متقاضیان واگذار می‌شود.

وی با اشاره به مقاوم‌سازی 225 هزار و 264 واحد مسکونی روستایی استان فارس که معادل 54 درصد واحدهای روستایی استان است، خاطرنشان کرد: پیشنهاد ما در سال 97 مقاوم‌سازی 14 هزار و 800 واحد روستایی است اما هنوز سهمیه امسال ابلاغ نشده است.

زمانی با بیان اینکه تاکنون 27 هزار و 500 واحد مسکن مهر که شامل 92 درصد کل واحدهای مورد تعهد بنیاد مسکن استان فارس می‌شود تکمیل و به متقاضیان واگذار شده است، اظهار داشت: 8 درصد باقی‌مانده نیز مربوط به تعاونی‌های مسکن است که به دلیل عدم تامین آورده متقاضی هنوز تکمیل نشده است.

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در اطراف شهرهای بزرگ از سال 85 بنیاد مسکن به ساخت مسکن شهری ورود کرده است، گفت: یکی از پروژه‌های ساخت مسکن شهری پروژه 492 واحدی نشاط است که تمام خدمات و امکانات مثل سالن ورزشی، مسجد، فضای آموزشی و اداری در آن پیش‌بینی شده است و ظرفیت این پروژه 36 هکتاری ساخت 1500 واحد مسکن شهری است که در فاز نخست 492 واحد آن در حال ساخت است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 20 فروردین 1397، کدخبر: 1696217، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
0
واقعا امیدوارم که این پروژه ها بتونه گامی مثبت در کاهش قیمت خونه باشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین