پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۵۲۶۲
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر نیمه تمام در کشور وجود دارد، گفت: از این تعداد ۱۰۰ هزار واحد فاقد متقاضی است.

شعارسال: احمد اصغری مهرآبادی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح هزار و ۸۸ واحد مسکن مهر در رستم آباد شهرستان رودبار اظهار کرد: اجرای طرح ساخت مسکن مهر یکی از راهکارهای خوب برای خانه دار کردن مردم بوده است.

وی با اشاره به مزیت های این طرح، افزود: به رغم تمام مزیت ها، این طرح دارای ایرادهایی نیز بوده که سبب ایجاد مشکل در مسیر اجرای آن شده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تاکنون دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر در مناطق شهری کشور ساخته شده است، گفت: از این تعداد تاکنون یک میلیون و ۷۲۱ هزار واحد تحویل متقاضیان داده شده است.

وی همچنین به واحدهای مسکن مهر ساخته شده در حوزه روستایی نیز اشاره و تعداد آن را ۴۲۰ هزار واحد عنوان و خاطرنشان کرد: در حوزه شهری ساخت ۲۸۰ هزار واحد باقیمانده تمام شده و تنها نیازمند خدمات زیربنایی است.

اصغری مهرآبادی در ادامه با بیان اینکه ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر نیز در سراسر کشور به صورت نیمه تمام است، افزود: از این تعداد ۱۰۰ هزار واحد فاقد متقاضی بوده و براساس مصوبه ای قرار است ۵۰ هزار واحد آن به نهادهای بهزیستی و کمیته امداد واگذار شود.

به گفته این مسئول از مجموع ۱۰۰ هزار واحد بدون متقاضی ۳۵ هزار واحد به دلیل وجود اختلاف میان تعاونی و هیئت مدیره در محاکم قضایی در حال پیگیری وضعیت هستند و مابقی نیز مشکلات اندکی داشته که در تلاش هستیم آنها را رفع کنیم.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی همچنین با بیان اینکه برای تکمیل واحدهای مسکن مهر در حوزه زیربنایی نیازمند ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات بانکی هستیم، گفت: برای ایجاد خدماتی همانند مدرسه، مسجد، کلانتری و مرکز درمانی نیز به چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 18 شهریور 1397 ، کدخبر: 4398373،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین