پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۶۰۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: در صورت اعلام نیاز و تأمین اعتبار از وزارت بهداشت، کارخانه شیر خشک این استان آمادگی تأمین تمام شیر خشک موردنیاز نوزادان کشور را دارد.
شعارسال:رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: در صورت اعلام نیاز و تأمین اعتبار از وزارت بهداشت، کارخانه شیر خشک این استان آمادگی تأمین تمام شیر خشک موردنیاز نوزادان کشور را دارد.

به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، سید نعیم امامی گفت: کارخانه تولید شیر خشک این استان ظرفیت تولید سالانه 25 میلیون قوطی شیر خشک و 10 میلیون بسته پاکتی شیر خشک نوزادان را دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ظرفیت شیر خشک مصرفی کشور را سالیانه 22 میلیون قوطی اعلام کرد و افزود: در صورت اعلام نیاز و تأمین اعتبار از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، این کارخانه آمادگی تأمین تمام شیر خشک موردنیاز نوزادان کشور را دارد.

وی ادامه داد: کارخانه شیر خشک چهارمحال و بختیاری سال گذشته علاوه بر تأمین نیاز سهمیه‌ای داخل کشور 500 هزار دلار ارزآوری و صادرات داشته است.

امامی عنوان کرد: کارخانه شیر خشک چهارمحال و بختیاری با سرمایه‌گذاری بیش از 600 میلیارد ریال و ظرفیت تولید سالانه 10 هزار تن شیر خشک زمینه اشتغال 240 نفر را در فراهم کرده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار22شهریور97، کد خبر: 13970622000557،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
0
0
ا.ف75
خداییش این همه استان های ما دارن به کل کشور کمک میکنن چرا بهشون به اندازه تهران رسیدگی نمیشه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین