پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۶۱۱۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه گزینه جنگ علیه ملت بزرگ و رشید ایران منتفی است، گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران در صورت اقدام علیه کشورمان با خاک یکسان می‌شوند.

شعار سال: سردار حسین سلامی شب گذشته در یادواره سرداران و 230 شهید شهرستان مهدی‌شهر در حسینیه اعظم این شهر با حضور شماری زیادی از مردم، خانواده‌های معظم شهیدان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان و نیز عزاداران حسینی برگزار شد، اظهار کرد: تجربه گذشته و نتایج تحلیل‌های مختلف نشان می‌دهد که گزینه جنگ علیه ملت بزرگ و رشید ایران منتفی است.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز به‌درستی و با تحلیل هوشمندانه‌ای فرمودند که «جنگ نمی‌شود» و این اساس و زیربنایی دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد که امروز هیچ کشوری حاضر نیست تا با آمریکایی‌ها متحد شود و علیه ما اقدام نظامی انجام دهد و هیچ نگرانی‌ای از این بابت وجود ندارد.

سلامی افزود: در ابعاد مختلفی، رفتار آمریکایی‌ها را رصد می‌کنیم و اطمینان می‌دهیم که این کشور امروز در زمینه‌های مختلفی دچار آسیب‌های فراوانی شده و مشکلاتش بسیار زیاد است و آمریکا، شرایط جنگ ندارد.

اطمینان می‌دهیم که آمریکا کشور امروز در زمینه‌های مختلفی دچار آسیب‌های فراوانی شده و مشکلاتش بسیار زیاد است و آمریکا، شرایط جنگ ندارد

وی گفت: در چند روز گذشته شاهد بودیم که بار دیگر اقتدار فرزندان ملت ایران به نمایش درامد و موشک‌های سپاه پاسداران علیه دشمنان ملت به پرواز درآمدند که واکنش‌های مختلفی را نیز به همراه داشت.

دشمنان باید بدانند که امروز اگر بخواهند اقدامی علیه امنیت ملی ما انجام دهد و ضد ملت ایران اقدام کنند، با خاک یکسان می‌شوندجانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: دشمنان باید بدانند که امروز اگر بخواهند اقدامی علیه امنیت ملی ما انجام دهد و ضد ملت ایران اقدام کنند، با خاک یکسان می‌شوند.

سلامی اضافه کرد:‌ ملت ایران همواره در میدان بوده است و هرگز انقلاب اسلامی و نظام شکوهمند خود را به مشکلات نمی‌فروشد؛ مشکلاتی در کشور امروز وجود دارد اما مردم جهاد و مقاومت را به دلار و ارز ترجیح می‌دهند.

وی تصریح کرد: مردم کشورمان همواره با درک بالایی از شرایط کشورشان و اوضاع بین‌الملل در میدان حاضر بوده‌اند و ایستادگی مقابل توطئه‌های دشمنان برای مردم ما اولویت مهمی است؛ مردم هرگز عزت خود را خدشه‌دار نمی‌کنند و برابر یاوه‌گویی‌های دشمنان می‌ایستند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: توطئه‌های استکبار جهانی که همواره علیه نظام اسلامی وجود داشته است، با همین مقاومت مردم در 40 سال گذشته به نتیجه نرسیده و همه ترفندهای غربی‌ها علیه ملت و کشور ما خنثی شده است.

سلامی بیان کرد: آمریکایی‌ها امروز با اتحاد ملت ایران روبه‌رو هستند که چیز کمی نیست؛ آنها خود را به تمام معنا منزوی می‌بینند و از این‌رو، هرازچندگاهی توطئه‌هایی می‌کنند که به یاری الهی همه آنها به نتیجه کامل نرسیده است.

وی افزود: آمریکا جنگ بزرگ جهانی در هشت سال دفاع مقدس بر ما تحمیل کرد و نتایجش را هم دید؛ آنها مدت‌ها علیه ملت ایران برنامه‌ریزی کرده بودند ولی با ایستادگی مردم به نتیجه نرسیدند و شکست نهایی همراهشان شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: طرح «خاورمیانه جدید» که مدت‌ها آمریکایی‌ها در ذهن می‌پروراندند، با رشادت بسیجیان همیشه در صحنه و همین مردم و شهدای کشورمان فرجامی برایشان نداشت و شهدا جوانان ایرانی، آمریکا و دولت این کشور را مأیوس کردند.

سلامی گفت: خنثی‌سازی تمام توطئه‌های دشمنان به تجربه ثابت شده است و در ماه‌های اخیر نیز مردم افزایش قیمت‌ها و مشکلات اقتصادی را تحمل کردند؛ ولی همواره بر حفظ نظام اسلامی و مقابله با دشمنان نیز تأکید داشتند.

وی ادامه داد: دشمنان ما امروز ضعیف شده‌اند و آمریکا منزوی‌تر از هر زمان دیگری شده و با کشورهای مختلف ازجمله چین، روسیه، کانادا، ترکیه و اروپا در حال دشمنی است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری مشرق تاریخ انتشار 23 شهریور 97، کدمطلب: 893260، www.mashreghnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
0
0
اینایی که به اسم جنگ رای اوردن و با روح و روان مردم بازی کردن چطوری شبا خوابشون میبره؟ حیف از این اعتمادی که مردم به اینا کردن
ا.ف۷۵
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
0
0
خداروشکر میدونن که ما قدرت مقابله داریم و بقیه کشورها عاقلانه از این موضوع میترسند.
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
0
0
این روزا با این مشکلات ی سری بیشتر سواستفاده کردن و شایعات زیادیو مطرح کردن ک یکیش جنگ بود .. یابد ی جا اعلام میشدتا خیال مردم راحت شه م.ق75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین