پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۶۵۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷
حبیب اسماعیلی تهیه کننده گفت:هزینه های بسیاری صرف برگزاری بسیاری از جشنواره ها می شود که متاسفانه هیچ دست آوردی ندارد.

شعارسال: حبیب اسماعیلی تهیه کننده سینما در خصوص برگزاری جشنواره ها در سینمای ایران گفت:جشنواره های متعددی در کشور برگزار می شود که هر کدام هزینه های خاص خود را دارد اما باید برآورد کرد که این جشنواره ها چه خروجی و دست آوردی برای سینمای کشورمان دارد یکی از این جشنواره ها جشنواره کودک است که به تازگی آن را پشت سر گذاشتیم.

وی ادامه داد:جشنواره کودک یکی از نیاز های جامعه است اما با وجود کارهای خوبی که ساخته می شود متاسفانه نمی تواند در زمان اکران به موفقیت برسد و گیشه خوبی را به خود اختصاص دهد از این رو مسئولان امر باید یک راهی برای توزیع این آثار درنظر بگیرند تا این ژانر هم بتواند به جایگاه سابق خود بازگردد.

تهیه کننده سینما درخصوص دقیقه نود بودن آثار و تکاپوی چند روزه جشنواره ها گفت:متاسفانه رویکرد جشنواره ها به گونه ای است که تا به زمان برگزاری نزدیک می شویم همه برای اجرایی شدن جشنواره ها به تکاپو می افتیم اما بعد از جشنواره آن را رها می کنیم تا سال آینده و جشنواره ای دیگر، که این خود جز به هدر رفتن سرمایه چیزی به همراه ندارد.

اسماعیلی گفت:هزینه هایی که برای برگزاری این مراسم ها انجام می شود باید خروجی خوبی به دنبال داشته باشد و فیلمسازان خوبی از دل این جشنواره بیرون بیاید تا علاوه بر تولیدات با کیفیت بتواند مخاطبان بسیاری را به سینما بکشاند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 22شهریور1397 ، کدخبر: 6665752: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
0
0
واقعا این جشنواره ها هیچ فایده ای نداره با پولش میشه کراری دیگه انجام داد م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین