پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۷۱۷۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶
انگار قرار نیست لیست املاک و زمین های واگذار شده به نهادها و افراد خاص به نقطه برسد. هر روز پرونده تازه‌ای از حاتم بخشی های شهردار اسبق تهران کشف می شود. به تازگی مدیران شهری از تلاش برای نقد کردن زمینی در منطقه طرشت خبر می دهند که بدون هیچ مبنایی به سازمان فنی سپاه واگذار شده است.در این زمین تجهیزات لجستیکی در زمان بحران نگهداری می‌شد که پس از این واگذاری، این تجهیزات به زمین دیگری منتقل می‌شود.

شعارسال: انگار قرار نیست لیست املاک و زمین های واگذار شده به نهادها و افراد خاص به نقطه برسد. هر روز پرونده تازه‌ای از حاتم بخشی های شهردار اسبق تهران کشف می شود. به تازگی مدیران شهری از تلاش برای نقد کردن زمینی در منطقه طرشت خبر می دهند که بدون هیچ مبنایی به سازمان فنی سپاه واگذار شده است.

زمینی ۳۸هزار متری بدون آنکه دلیلش مشخص باشد، در دوره مدیریت شهردار اسبق تهران از سازمان مدیریت عمران شهر به سازمان فنی سپاه تحویل داده می‌شود اما هنوز مشخص نیست انگیزه‌های این واگذاری چه بوده است.

پرونده‌ واگذاری‌های نامشخص در دوره مدیریت شهردار اسبق تهران کم نیست. هر روز یکی از این بخشش‌های بی‌دلیل به نهادهای خاص کشف می‌شود. در یکی از این واگذاری‌ها، زمینی ۳۰هزار مترمربعی در محله طرشت که با عرصه و اعیان به ۳۸هزار متر می‌رسد، از سازمان عمرانی شهر گرفته و به سازمان فنی سپاه داده می‌شود. در این زمین تجهیزات لجستیکی در زمان بحران نگهداری می‌شد که پس از این واگذاری، این تجهیزات به زمین دیگری منتقل می‌شود.

با تغییر مدیریت شهری، تلاش شد این زمین دوباره به شهرداری برگردد. سازمان املاک و مستغلات، معاونت عمران و معاونت حقوقی شهرداری تلاش کردند این زمین یا به شهرداری پس داده شود و یا اینکه این زمین به عنوان بخشی از مطالبات تهاتر و کارگزاری شود.

گفته می‌شود در آن زمان زمینی دیگر به سازمان عمران شهرداری واگذار شده که تجهیزاتی که در زمین طرشت بوده به این زمین تازه منتقل شود.

زمین تازه اما مدعی و پرونده دار است و شرکت سازه‌های فلزی که از سپاه طلبی داشته مدعی این زمین است.

زمین طرشت مانند بسیاری از زمین های شهرداری سندی نداشته اما سال ها در اختیار شهرداری تهران بوده است. قیمت این زمین را حدود ۴۰۰ میلیارد تومان ارزیابی می کنند که مدیران شهری معتقدند اگر زمین پس گرفته نشود، می‌تواند به عنوان بخشی از مطالبات پیمانکاری به سپاه داده شود. نامه‌ای به شهردار تهران در رابطه با زمین طرشت ارسال شده است که طی ظرف ۱۵روز آینده این زمین را تعیین تکلیف شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازسایت خبری اسکان نیوز، تاریخ انتشار: 26 شهریور 1397 ، کدخبر: 14151،www.eskannews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
0
0
ا.ف75
واقعا قالیباف با تموم نقص هایی که در زمینه مدیریتی داره همیشه دل در گرو این انقلاب و سپاه داشت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
0
0
واقعا آدم نمیدونه چی بگه در برابر این حاتم بخشی ها که بدون هیچ دلیل و توضیحی انجام شده و معلوم نیست چقدر دیگه مثل این مورد اتفاق افتاده که مسکوت مونده هنوز.
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
0
0
معلوم نیست پشت پرده این اتفاقات چیه خدا فقط میدونه
س.ق۷۶
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
0
0
واقعا ک خوبه ک داره یکی یکی گنداشون رو میشه حداقل درسته دیره ولی بالاخره فهمیدن امیدواریم رسید
رسیدگی کنن و همینجوری ولشون نکنن م.ق75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
0
0
تا الان سعی کردین قالیباف تخریب کنین یه بار میگن فرار کرده یه بار میگن اختلاص کرده اخرش که چی؟ اگه سپاه نباشه ایران از بین میره همین دولت تا حالا تو شرایط بحرانی چیکار کرده همش سپاه وبسیج اومدن به داد مردم رسیدن نمونه بارزش زلزله کرمانشاه دولت چیکار کرد؟این دولت حتی کارای ابتدایی رو هم نمیتونه انجام بده م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین