پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۷۴۷۰
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱
وزارت دفاع روسیه از سقوط هواپیمای «آی ال ۲۰» خود توسط سوریه خبر داده است.

شعار سال: وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که یک فروند هواپیمای «آی ال ۲۰» این کشور به اشتباه از سوی سوریه هدف قرار گرفته و منهدم شده است.

بنا بر اعلام وزارت دفاع روسیه، سامانه اس ۲۰۰ سوریه این جنگنده روس را هدف قرار داده است که بر اثر آن ۱۵ نظامی روس جان خود را از دست داده اند.

در این بیانیه همچنین آمده است کشته شدن ۱۵ نظامی روس، نتیجه اقدامات غیرمسئولانه اسرائیل است. مسکو رفتارهای تحریک کننده اسرائیل را تجاوزکارانه تلقی می کند. مسکو حق پاسخگویی به رفتارهای تجاوزکارانه طرف اسرائیلی را برای خود محفوظ نگاه می‌دارد.

بر اساس اعلام وزارت دفاع روسیه حملات جنگنده های اسرائیلی به سوریه موجب زنجیره ای از حوادث شده که هدف قرار گرفتن هواپیمای روسی بخشی از این حوادث است.

گویا جنگنده های اسرائیلی از هواپیمای روسی به عنوان پوششی برای حمله به سوریه استفاده کرده اند و همین امر موجب هدف قرار گرفتن آن از سوی سامانه دفاعی سوریه شده است.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 27 شهریور 97، کد مطلب: 4406592، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین